Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Snø på 17. mai. I Oslo

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-05-08, 15:42   #11
konemor
Erfaren

konemor sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
konemor er litt kulkonemor er litt kul
Standard

Sv: Snø på 17. mai. I Oslo

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Ja, kjempemorsomt.

Fullstendig enig.

Enig i alt. Og jeg er så lei av å bli kalt for hårsår for at jeg reagerer på skadefryd?? Jeg ler da ikke av dårlige somre på vestlandet, og brøytekanter i 17. mai-toget i Tromsø? Hvorfor er det i orden å le av oss som bor på østlandet når vi får dårlig vær og feiringen ødelagt? Føler dere dere virkelig så underlegne at det er nødvendig? Herregud så patetisk.

Som jeg har skrevet før i et annet innlegg så unner jeg ingen dårlig vær 17. mai, men at snø og regn ødlegger 17. mai for dere må jeg bare "himle med øynene" over. Hva med alle de som har snø hver 17. mai? Hva med deres feiring?
Det finnes ikke dårlig vær bare dårlige klær eller?
For 3 år siden gikk jeg i 17. mai tog i med støvletter, vinterjakke (tykk genser under) og hansker og paraply. Regnet høljet ned iblandet endel sludd. Værste regnbygene kom under toget.Det var ikke noe kjekt, men vi holdt oss ikke hjemme pga dette, men det som irriterte litt var at når en kom hjem stod det i nett avisene "Det beste 17.mai været på mange år" osv.
Men selvfølgelig dere som bor sørpå kan ikke noe for det avisene skriver.

konemor er ikke aktiv   Svar med sitat

Emneord
global oppvarming, værfjas

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:07.