|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Snø på 17. mai. I Oslo
Det er bare det at nå har det vært to uker med supert sommervær, og så setter kulda og regnet inn akkurat 17. mai. Kunne det ikke ventet en dag liksom?? For det er jo koseligere med fint vær denne dagen, ikke sant dere som har det |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Snø på 17. mai. I OsloMan skal ikke høyere en Ekeberg for å være over 200 meter, så det er nok derfor. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Nå også i farger
Sv: Snø på 17. mai. I OsloHer snør det. Og det er skkkelig morsom. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Snø på 17. mai. I OsloOi - der ser jeg snøfluksene gitt |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Har fått viljen sin
|
Min første tanke også. Merkelig form for humor. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Snø på 17. mai. I OsloSnør det altså? |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Hertuginne
|
Sv: Snø på 17. mai. I OsloJepp, det snør. Eller sludder er vel heller en mer riktig beskrivelse. Det er deilige to grader ute og vi holder oss inne.
|
|
|
#31 |
|
♥ ♥ ♥
Hvor: Nedre Romerike
Sv: Snø på 17. mai. I OsloJa her våknet vi til snø og regn.
|
|
|
#32 |
|
Passiv
|
Du skal ikke mange km ut av sentrum før regnet går over til snø. Det ser ut til at det verste har gitt seg nå, men det snør fremdeles lett her, rett utenfor Oslo. Selv om det gir seg er det surt og kaldt ute. Etter å ha sett på toget gikk vi rett hjem i stedet for å gå ned på skolen. Trist for de som har lagt ned mye arbeid i å arrangere feiringen, men det er rett og slett ufyselig ute. Blåser gjør det også. Det er nå 22 grader kaldere enn forrige lørdag. |
|
|
|
#33 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Snø på 17. mai. I OsloDet Adrienne sa. Jeg skjønner at man som bergenser har behov for å skadefryde, all den stund de garantert får rekorddrittsommer og -høst i år igjen, men kanskje ikke akkurat i dag? Vi holder oss inne, barna er så små at de ikke bryr seg likevel, men jeg synes veldig synd på 8-åringer som har gledet seg til å gå i tog med pensko og finkjole i flere uker.
|
|
|
#34 |
|
|
Sv: Snø på 17. mai. I OsloHer hos oss er det også 2 grader - og jentene gikk i tog med finkjole! - og ullgenser og regnjakke og gode utesko |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Snø på 17. mai. I OsloHer snør det katter og bikkjer. Vi droppet barnetoget i år. Jeg snakket med bror min i sta, det hadde vært en iskald affære. :huff:
|
|
|
#36 |
|
Etylbarbital
Sv: Snø på 17. mai. I OsloHva skjedde med likt for alle?
|
|
|
#37 |
|
Ferdig!
Sv: Snø på 17. mai. I OsloRapport fra Oslo: |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Ringskrømt
|
Enig. Og østlendingene syter ikke mer enn andre.
|
|
|
#39 |
|
|
Sv: Snø på 17. mai. I OsloVi er hjemme igjen. Her våknet vi til sludd sidelengs. Så da var det fram med stilongser og godt humør. Det eneste jeg glemte var vanter til guttene. Det ble ganske kaldt på hendene og tærne. Men med bunad gikk det greit for mitt vedkommende og lillemann koste seg litt under capen min innimellom. Kakao kjøpte vi på Narvesen. Storebror gikk i toget og det største problemet hans var at han måtte tisse.
|
|
|
#40 |
|
Passiv
|
Sv: Snø på 17. mai. I OsloIskaldt og snøfnugg i Tromsø også. Jeg holdt på å fryse ihjel mens jeg så på småbarnstoget (Mannen og ungene gikk i det). Vi gadd ikke engang å flanere i Storgata etterpå (vel- for min del ville det vært humpe rundt på krykker). Nå er vi hjemme, TurboTrollet sover i bilen og Storesøster på sofaen. |
|
![]() |
| Emneord |
| global oppvarming, værfjas |
|
|