|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
Tante Sofie
|
Sv: Snø på 17. mai. I Oslo
Ja, men nå har nordlendinger gjerne beskjendne krav i forhold til hva som er bra vær. |
|
|
|
|
|
#82 |
|
Ringskrømt
|
Jeg tviler sterkt på at noen tar seg direkte nær av det, bæret. I hvert fall ikke mer her enn av kommentarene som kommer frem i HonniKorn- og bør-barn-få-spise-så-mye-is-de-vil-på-17-mai-trådene. Så å påstå at folk er hårsåre blir litt søkt. Været er et diskutabelt tema, som det meste annet.
|
|
|
#83 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Snø på 17. mai. I OsloJeg er ikke hårsår, i hvert fall. Men jeg synes fremdeles synd på de som hadde gledet seg og ble skuffet, og jeg har problemer med å se humoren i det. Æ-bæ, dere har regn, lizzom?
|
|
|
#84 |
|
Har fått viljen sin
|
Russen? |
|
|
|
|
|
#85 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Snø på 17. mai. I OsloBare at de hadde party utenfor vinduene fra 0300 til 0600, og at jeg ble vekket igjen klokken 0800 av en dopet psyko som røsket i vinduene mine fordi han "satt i bussen og ville ut".
|
|
|
#86 |
|
Passiv
|
|
|
|
|
#90 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Snø på 17. mai. I OsloDusteruss. Da jeg var ung var vi mye mer modne og ansvarsfulle. |
|
|
|
|
|
#91 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ikke helt frivillig. Syns det er ille å forlate mannen min for å få bedre vær
|
|
|
#92 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Snø på 17. mai. I OsloJeg klarer ikke helt og se at barna lider av det dårlige været jeg. Det er vi voksne som er så opptatt av det pene været og sola. Den må skal helst være tilstede for at vi skal kunne ha det hyggelig. Min erfaring er at så lenge pjokket har på seg klær etter været, så er det såre fornøyd. I regn, sol eller snøvær. |
|
|
|
|
|
#94 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Snø på 17. mai. I OsloIkke jeg.
|
|
|
#96 |
|
Protonterapeut
|
|
|
|
#97 |
|
saftig
|
Ja, kjempemorsomt.
Fullstendig enig.
Enig i alt. Og jeg er så lei av å bli kalt for hårsår for at jeg reagerer på skadefryd?? Jeg ler da ikke av dårlige somre på vestlandet, og brøytekanter i 17. mai-toget i Tromsø? Hvorfor er det i orden å le av oss som bor på østlandet når vi får dårlig vær og feiringen ødelagt? Føler dere dere virkelig så underlegne at det er nødvendig? Herregud så patetisk.
|
|
|
#98 |
|
Erfaren
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() |
Som jeg har skrevet før i et annet innlegg så unner jeg ingen dårlig vær 17. mai, men at snø og regn ødlegger 17. mai for dere må jeg bare "himle med øynene" over. Hva med alle de som har snø hver 17. mai? Hva med deres feiring? |
|
|
|
|
|
#99 |
|
saftig
|
Sv: Snø på 17. mai. I OsloHvis du ikke skjønner at våte og kalde barn ikke har det veldig morsomt, ja da er det ikke mer å hente. Joda, de var så godt kledde som det gikk an. De hadde både ull og det som skulle til, men når det regner sidelengs når man står i pølse- og iskø etter å ha gått en time i tog, så blir man kald uansett. Sekkeløpet og de andre lekene ble veldig ekkelt og vått og kaldt. Også når man skal gå og spille et instrument, da går det ikke an å ha på votter. Arrangementet på skolen gikk i det hele tatt ganske dårlig, alle var kalde og frosne av den sure vinden som kom i tillegg til regnet/snøen og de to gradene.
|
|
|
#100 |
|
|
Sv: Snø på 17. mai. I OsloDet er en 17. mai. Det ble sol utpå dagen, og regn, og sol, og snø, og sol. Ja, kjipt med kaldt og surt. Ikke noe mer enn det. Gi da for guds skyld Ru litt slack her, det er ikke akkurat sånn at ungene deres leser her inne og blir superlei seg fordi en liten kenguru fniste av at Bergen endelig stakk av med solskinnskortet. |
|
|
|
![]() |
| Emneord |
| global oppvarming, værfjas |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|