Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Invitere med eller uten partner til 40-årslag?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-02-16, 10:01   #11
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Invitere med eller uten partner til 40-årslag?

Vi inviterte bare de aller nærmeste til uformelt bryllup og det innebar to nesten ukjente partnere. Selv om vi bare hadde de nærmeste opplevde vi ikke settingen som intim og privat. Partnerne var nye partnere til noen veldig nære. Å utelate dem ville vært uaktuelt. Hadde de valgt å ikke komme hadde det selvsagt vært helt greit.

Jeg er nok ikke vant til tanken om at bryllup, store bursdager og begravelser er veldig intimt og privat. I alle fall ikke mer intimt enn at partnere til gode venner og nære slektninger har en plass der.

Jeg har vært invitert uten partner i bryllup til barndomsvenn en gang. Da følte jeg meg ganske utenfor faktisk selv om jeg kjente mange av de andre. De andre kom som par og begge var der kjent av brudeparet. Brudeparet kjente ikke mannen min.
I selskaper hvor jeg er med mannen føler jeg ikke at jeg tramper inn i noe privat. Det blir mer introduksjon til noen han er glad i og det betyr noe for meg. I minnesamvær til hans grandtanter og sånt var jeg ukjent for de fleste, men håper ikke de tenkte at jeg ikke hadde noe der å gjøre. For min del var det fint å bli kjent.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:54.