Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Invitere med eller uten partner til 40-årslag?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-02-16, 13:38   #1
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Invitere med eller uten partner til 40-årslag?

Men la oss si at jeg hadde bestemt meg for å invitere noen kjente fra forum, og du ble invitert i bursdag til meg, Guava. En fest der noen er par, og noen er venninner uten følge. Syns du det ville vært naturlig at jeg inviterte mannen din også, selv om jeg aldri hadde møtt ham før (og vår relasjon var mest fra nett?)

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-16, 14:07   #2
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Invitere med eller uten partner til 40-årslag?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Men la oss si at jeg hadde bestemt meg for å invitere noen kjente fra forum, og du ble invitert i bursdag til meg, Guava. En fest der noen er par, og noen er venninner uten følge. Syns du det ville vært naturlig at jeg inviterte mannen din også, selv om jeg aldri hadde møtt ham før (og vår relasjon var mest fra nett?)

Jeg er usikker.
Hadde vi bodd samme sted og jeg hadde brukt mye tid sammen med deg RL trass i at relasjon var hovedsak på nett ville jeg nok synes det var hyggelig om han ble invitert i sånne sammenhenger. Når det er snakk om lang reiseveg og ikke mange naturlige RL-møtepunkter ville det ikke være like naturlig.

Om jeg hadde feiret stort og invitert de fleste som par (noe som ville falt naturlig siden de fleste nære venner er folk jeg kjenner ektefellen til) ville jeg nok også invitert nettvenner med følge. Jeg ville nok ikke tenkt at jeg satte dem i noen kjip situasjon eller noe ved å gjlre det i alle fall.

Det som nok en del av forskjellene ligger i er nok det med tette relasjoner og etablerte grupper.
Jeg ville synes det var veldig koselig om din mann eller andres partnere hadde kommet og ikke følt det unaturlig. Andre opplever sånn mer privat. Det er helt greit.
Å dra i bursdager lokalt hvor mange er invitert som par og min mann hadde vært utelatt fordi de ikke kjenner eller vil bli kjent med hadde jeg nok opplevd litt negativt.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:55.