Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Barns treninger i helgene

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-01-13, 13:38   #11
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barns treninger i helgene

Opprinnelig lagt inn av Selma, her.

Ungene våre hadde ikke helgetreninger da de var yngre, men nå (11 og snart 14 år) har begge trening fredag kveld samt at yngste trener søndag ettermiddag. I tillegg kommer håndball- og fotballkamper i helgene. Mitt inntrykk er at det blir mindre familieaktiviteter i helgene etterhvert som ungene vokser til. Ungene vil gjøre ting med venner istedet for å gå på tur i skogen med oss foreldre.

Jeg synes at det ofte blir mye "uffing" rundt ungenes aktiviteter. Vi bruker mye tid på å tilrettelegge for at jentene kan være aktive og har et supert samarbeid med andre foreldre for å få kjøre-kabalen til å gå opp. Pr i dag har jentene tilsammen 9 treninger/kamper i uka, men dette fikser seg helt fint når jentene ordner seg selv og vi samkjører med andre foreldre. Det følger jo så mye positivt med aktivitetene også!

Jeg er enig med deg. Alt til sin tid. Jeg ønsker selvfølgelig at vi gjør ting sammen som familie, men i den fasen vi er nå prioriterer vi å gjøre det på barnas premisser. Vi har ingen faste familieopplegg som "alltid går foran", vi tar det som det kommer. Noen ganger prioriterer vi familien (hyttetur, besøk, kino etc.) andre ganger lar vi barnas aktiviteter styre. Det blir mer og mer aktiviteter nå som jentene er større og da prøver vi å gjøre noe hyggelig ut av det for flere av oss, eller benytter tiden til å gjøre noe helt annet med den eller de som ikke er i aktivtet. Samkjøring og samarbeid med andre foreldre er gull verd.

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:33.