Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Noen som IKKE er redde for MUK?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-03-12, 22:00   #11
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som IKKE er redde for MUK?

Opprinnelig lagt inn av Frost, her.

Matsvinn? MUK er 0 % kjøtt. I mine øyne er det søppel, og det spiser ikke jeg. Mange av svarene i denne tråden får meg til å tro at folk tror at MUK bare er kjøtt som er skrapt skikkelig av beina maskinelt. Men MUK består av minimalt med kjøtt, bein, slintrer og sener. Er jo en grunn til at dette klassifiseres som 0 % kjøtt.

Hvordan definerer du kjøtt?

At det ikke kan defineres som kjøtt i innholdsfortegnelsen har med måten kjøttet er behandlet på, ikke at det ikke er kjøtt i det. For å merke noe som kjøtt er det kriterier som må passeres med tanke på fettinnhold og hvordan strukturen i kjøttet beholdes.

Hvis du mener at MUK er 0 prosent kjøtt. Hva mener du det består av?

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:06.