Sv: Pannekaker
Opprinnelig lagt inn av safran, her.
Dronningen ber deg, med et godt kosthold, slappe av. Du svarerDu sier også at du slapper av med ditt kosthold, noe hele intensjonen med tråden (og alt du skriver her) viser at du ikke gjør.
Det var mer å ta tak i i innlegget ditt, men jeg ser andre har gjort det før meg.
Da må jeg få lov til å påpeke at du kommuniserer på en svært uheldig måte. Du er veldig utydelig og virrer og blander kort, slenger om deg med beskyldninger uten egentlig å tydeliggjøre hvem de er myntet på. Sånt trigger. Hvis du syns det er ubehagelig, så foreslår jeg at du går i deg selv og blir mer gjennomtenkt i formuleringene i innleggene dine.
Jeg slapper av med mitt kosthold, problemet er at det er vanskelig å gi sønnen min ett godt kosthold med påvirkningene utenifra, i tillegg til at jeg selv har godt fra greit til bedre, som gjør at også han er vandt med posesuppe og pannekakesmaken, som smaker som baken :P
Jeg har aldri sagt at jeg er flink til å skrive jeg, betyr det at jeg ikke kan være med å diskutere? Jeg tar da til meg tilsnakk (dog det er mye "drittslenging") på en helt ok måte. Jeg kan ikke bedre, men jeg er prøver å lære - jeg kan ikke si jeg synes andre tar ting på en like grei måte med å komme med så mye stygge kommentarer. Dere sier jo at jeg snakker stygt om andres kosthold, men for dere er det greit å snakke "dritt" til meg fordi jeg ikke er noe flink på kommunikasjon på nett. Dobbeltmoral?!?
|