Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Tips: Oslo–New York t/r for 3190!

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-02-11, 15:06   #30
Benmurphy
-

Medlem siden: Oct 2006
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tips: Oslo–New York t/r for 3190!

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

(Spørsmålet om studietilbudene til din organisasjon er absolutt interessant, altså. Jeg er ikke på stående fot sikker på hva jeg vil svare om det.)

Sammenhengen spiller rolle; jeg ønsker ikke å gratis bruke min tid på et sted som forsøples av (snik)reklame. Dersom Teofelia startet en tråd om «sine» studietilbud ville jeg i utgangspunktet oppfatte det som uønsket reklame, hvis hun derimot skrev om den i en eksisterende tråd som handlet om studietilbud, og gjorde oppmerksom på at dette var tilbud fra hennes arbeidsgiver, tror jeg sannsynligvis jeg ville syns det var greit. Men jeg ville også syns det var greit om forumledelsen slettet et slikt innlegg; Teofelias arbeidsgiver bruker mye penger på markedsføring, og har god råd til å kjøpe reklameplassen sin selv.

Ben "context is king" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:18.