Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er norske barn friskere?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-12-10, 22:22   #10
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er norske barn friskere?

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Spise masse nøtter selv da? Jeg har ingen allergier men mannen min er veldig allergisk mot en del ting.

Hun har fått noe kumelkproteiner da, jeg oppdaget at mannen min blander inn smør i middagsmaten hennes, jeg har brukt rapsolje. Men hun har ikke reagert og smør er vel kanskje mer prosessert og tåles bedre enn ferskmelk? Hun kommer ikke til å få vanlig melk før hun er året har jeg tenkt.

Jeg liker ikke å amme, og har gjort det bare fordi det er Lurt når de er små, så jeg kutter med det samme det ikke er noe helsegevinst lenger.

Det er ikke helsegevinst i astma- og allergigaten etter 4 mnd alder OG gluten er introdusert slik man ser verden idag. Som du vet kan jo det endre seg, dette er et område det forskes mye på. Men infeksjonsmedisinerne anbefaler at man ammer i hvertfall til ungen nærmer seg året da man mener antistoffene har endel å si. Ernæringspolitisk er ikke morsmelk overlegent noe som helst når de er blitt så store.

Men hva skulle du erstatte morsmelken med hvis du ønsker å begrense kumelkprotein? Det er en utfordring når de er blitt så store. Alle vanlige morsmelkerstatninger inneholder jo kumelkprotein på linje med vanlig melk.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:08.