Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Ryanair

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-07-09, 14:10   #9
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ryanair

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg kjører såpass lite fly og lever relativt miljøbevisst ellers, så jeg har faktisk ikke dårlig samvittighet for å velge RyanAir fremfor et annet selskap. Jeg reiser ikke MER pga. lavprisselskapene, det er turer jeg ville tatt uansett. Men nå kan jeg ta dem uten å leve på havregrøt resten av året.

Nei, du reiser ikke særlig mer kanskje, men uten Ryanair og tilsv, ville du kanskje ikke reist i det hele tatt, rett og slett fordi det ville vært for dyrt dersom alle måtte betale den reelle prisen på flyreiser. Flyreiser og antall flyselskaper og rutenett har eksplodert siste 10 år. Det er en skremmende utvilkling. De eneste flyselskapene som tjener penger er Ryanair (som driver snuskete) og de store charterflyselskapene hvor setene stort sett er forhåndsbetalt av gigantisk store turoperatører.
Jeg stiller STORE spørsmålstegn ved at det bør være slik at alle skal ha råd og mulighet til å fly hvorsomhelst nårsomhelst som en følge av at den frie konkurransen i luftfarten har tatt helt av, og snart er fullstendig ute av kontroll. Jeg synes selvsagt at det er hyggelig at så mange har råd til å se verden, men skulle vi tenke slik i alle henseende, så har miljøpolitikk INGEN hensikt over hode. Vi frydes over flybilletter til 1 Euro og tror og synes at det er helt ok. Jeg synes det burde være adskillig strengere regulering av lufttransporten, og den generasjonen vår som skal være så jævlig politisk korrekte på alle mulige måter hva angår miljø burde i hvert fall tenke deretter, og ikke bare pris og hejbabeluba.

Vi er en gjeng dobbeltmoralister hele hurven! Det er fy skam å kjøre diger SUV eller ha stor hytte på fjellet, men det er helt ok å fly Ryanair for da kan man fly oftere.... Jada...

Sist redigert av Elin : 30-07-09 kl 14:17.
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:07.