Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Ryanair

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-08-09, 19:29   #27
indie
Bør lage seg en tittel selv

indie sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
indie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ryanair

Det blir snakket mye om hvor fælt man kan bli behandlet av Ryanair i denne tråden, men vi har jo passasjerrettigheter, og så vidt jeg har skjønt er de europeiske, og noe som alle flyselskap i Europa må følge, inkludert Ryanair. Jeg kan tenke meg at man i enkelte tilfeller må krangle mer for disse hos Ryanair, men jeg kan ikke tenke meg noe annet enn at man får gjennomslag for helt klare passasjerrettigheter der også.

Har for øvrig aldri flydd Ryanair, men nærmeste flyplass de flyr til er langt unna. Men var det nærme nok hadde jeg nok vurdert de på samme måte som et annet flyselskap. Det vil si, jeg ville vurdert det på samme måte som jeg vurderer feks valg av hotell. Ryanair 3-stjerners, SAS 4-stjerners, Thai airways 5-stjerners osv. Og da er jeg selvsagt villig til å betale mer for tilleggstjenester og service. Men dette kommer selvsagt ann på hvilke behov jeg har. Ryanair ville nok blitt redusert til de gangene jeg hadde lyst til å dra til akkurat de stedene de flyr, da jeg ikke har lyst til å måtte bytte fly med dem.

indie er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:17.