Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Ryanair

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-08-09, 10:34   #16
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ryanair

Elin: Jeg må nesten fnise litt av den i din forsvarstale for SAS. Jeg forstår jo hvorfor du gjør det, men husk nå på at det er ikke alltid vi kundene opplever akkurat det dere i SAS håper på at vi skal oppleve. Jeg har i løpet av mitt 10-årige arbeidsliv reist veldig mye til tider, og jeg har opplevd svært mye ymse når det gjelder service fra SAS. Spesielt på matsiden har jeg opplevd ekstremt mye rot, i en periode var det mer regelen enn unntaket at jeg ikke fikk maten jeg hadde bestilt. Jeg er allergiker og hadde spesialmat, og jeg sluttet helt å stole på at jeg fikk maten jeg skulle ha og endte opp med å spise før jeg reiste. Det var nesten en lettelse når de sluttet å servere mat på kortere turer, for da forventet jeg heller ikke å få noe og følte ikke jeg betalte for noe jeg likevel ikke fikk. Men han var dog veldig sjarmerende flyverten som gav meg flere flasker med champis som kompensasjon for manglende frokost en gang.

Og de fremstår ikke mye fleksible alltid, og har man en lavprisbilett (noe jeg aldri har når jeg reiser i jobbsammenheng) så er ikke den spesielt fleksibel, nei. Og det har gått fra "vi hjelper deg med det meste" til "du får gjøre det meste selv" der også, som de fleste andre selskapene jeg har reist med i det siste.

Jeg er for økt konkurranse i flymarkedet, det er bra for kundene og til syvende og sist er det bra for selskapene. Og jeg synes det er bra at reisende får vite hva selskapene står for, sånn at vi kan ta et bevisst valg om hva vi synes er greit å betale for. Jeg synes ikke det er så ille om noen må betale for å ta utdannelse, det er jo ikke noe som er uvanlig andre steder.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:13.