Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Aprilkaffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Aprilkaffe

Postet 01-04-26 kl 08:23 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 67  

Kommentarer

Gammel
Syrinx: Så flott med plass!

Her varierer prisene noe voldsomt, men jeg gikk over til elbil i desember, så nå tenker jeg ikke mer på det.
Postet 14-04-26 kl 17:08 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Her vest er det nydelig sol i dag. Vakkert, men litt friskt å sykle til jobb. Særlig romantisk å sykle "arm-i-arm" med mannen. Han er gammel landeveissyklist og jeg lærer stadig tips og triks om sykkel-etikette. Og blir tilsvarende frustrert når ikke alle andre skjønner greia.
Postet 15-04-26 kl 08:27 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har travle tider på jobb, men i dag er det ikke helt kaos. Jeg rakk til og med en liten kaffepause med en kollega på morgenkvisten, og det var godt. Vi kjenner ikke hverandre så godt enda, men jeg har en god følelse, og tenker at det er fint å bli bedre kjent.
Postet 15-04-26 kl 09:02 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Måtte hive i meg en tablett. Skjønner ikke helt hvordan jeg skal klare å snu det her.
Vært sjåfør en runde og har et par til før dagen er omme.
Postet 15-04-26 kl 13:06 av star star er ikke aktiv
Gammel
Kaija sin avatar
Jeg gidder ikke fylle bensin om det ikke er på 17-ettellerannet. Stort sett har lokale stasjoner sånn passe pris nå.

Tung dag eller slitsom natt. Jeg er absolutt ikke effektiv på jobb, men prøver. Har i hvert fall fått ryddet i- og makulert bort halve gule lapper-bunken min. Har en ringeliste lang som et vondt år, men gruer meg fordi vi har nytt telefonsystem.

Quiz i kveld med gamle kollegaer. Det blir kjekt.
Postet 15-04-26 kl 13:50 av Kaija Kaija er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Første sykle-til-jobb dag etter sykdomsrunde. Utrolig deilig med sol og pluss-grader.
Postet 15-04-26 kl 17:59 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Fysio unnagjort. Og då ble det plutselig stress for noen trengte bilen. Det var bare mye tidligere enn jeg hadde trodd. Jaja, får gå og handle da.
Postet 16-04-26 kl 12:14 av star star er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Endelig fredag! Og litt fint vær i noen timer til. Veldig irriterende at det blir regn hele helgen jeg hadde jo tenkt og ordne hagen litt.
Postet 17-04-26 kl 08:16 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Fredag! Jeg ser frem til helg. Så jeg starter litt forsiktig med hjemmekontor i dag i kosebukse og tøfler, og så kan jeg la vaskemaskinen går her og få ting unna. Mange møter i dag.
Postet 17-04-26 kl 08:39 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Oppdatert 17-04-26 kl 11:06 av Nenne
Gammel
celebelen sin avatar
TGIF! Vi er på bruket, så jeg jobber herfra i dag. Hunden er lykkelig over å kunne løpe rundt ute (og lukter vondt, fordi han fant noe spennende å gni seg i), humleplanten har begynt å titte opp, og krokusen jeg satte i høst blomstrer.
Postet 17-04-26 kl 08:51 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Fredag!
Må bare komme meg gjennom noen møter og et hasteoppdrag fra øverste hold først.
Postet 17-04-26 kl 09:47 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Deilig fredag.

Etter en ekstremt hektisk uke har jeg en forholdsvis rolig arbeidsdag i dag. Fremdeles veldig mye å gjøre, men ingen som trenger min oppmerksomhet og jeg sitter i ro og fred med musikk på øret og får unna en god del.

Og så skal jeg drikke vin med hyggelige kollegaer etterpå.

I morgen skal jeg bare være sammen med mannen min og spise sushi til middag.
Postet 17-04-26 kl 10:50 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Prøver å ha en produktiv fredag. Dvs gjøre ferdig småprosjekter. Som å levere skatten, done.
Postet 17-04-26 kl 14:31 av star star er ikke aktiv
Gammel
Nydelig med lørdag uten mye planer. Foreløpig kaffe og klesvask.
Postet I går kl 10:43 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Her er det full fart med loppemarked. Vært oppe siden kl. 6 for Oda levering mellom 0630-0730. Legg til lite søvn inatt. Gjesp.
Idag er dagen det ikke finnes nok kaffe.
Postet I går kl 11:30 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
star sin avatar
Det sa svosj svosj i øra/hodet. Så tok en migrenepille før runden ut. Levert til brukbutikken og utgåtte medisiner på apoteket. Kjapt innom matbutikk og kikk i blomsterbutikk. Altså alt på to do lista mi.
Nå ligger jeg langflat i sofaen.
Postet I går kl 12:46 av star star er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Aha, glemte medisinen min i går. Tipper det er en del av årsaken til det snodige hodet.
Postet I går kl 14:45 av star star er ikke aktiv

Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:53.