Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.
Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Kommentarer
![]() |
Første feriedag og planen er å gjøre ingenting. Regnet har kommet og med det en levelig temperatur for meg.
|
Postet 21-07-25 kl 13:54 av Fersken
![]() |
![]() |
Begynt på andre ferieuke. Vært på kafe med kollega og baby, veldig koselig.
|
Postet 21-07-25 kl 14:22 av millact
![]() |
![]() |
Litt mindre påtrengende varme ved kysten i dag, men jeg sitter ute med kaffe og bok i sommerkjole. Deilig temperatur fra halv sju. Lange sommerkvelder gir lange sommermorgener.
|
Postet I går kl 09:16 av Blondie
![]() |
![]() |
Litt kjøligere her i vest på morgenen også i dag. Tempen skal likevel oppi 25, men litt mer overskyet. Jeg hadde tenkt meg på tur over vidden i dag, men lurer på om jeg skal drøye til i morgen, da er solen tilbake.
|
Postet I går kl 09:26 av Fintdethei!
![]() |
![]() |
Litt mindre varmt i natt, det var deilig. Avsluttet kvelden med kveldsbad på Ingierstrand klokka elleve i går kveld sammen med sønn og hund. Hunden turte endelig å svømme skikkelig i går kveld da hun husket å lukke munnen, og hun var så stolt og fornøyd og avkjølt.
![]() |
Postet I går kl 09:48 av Pamina
![]() |
![]() |
God formiddag! Vi er på hytta, og dagens plan er å tilbringe mesteparten av dagen på brygga, og bade.
Og kanskje gjøre noe litt fornuftig. |
Postet I går kl 11:10 av Millen
![]() |
![]() |
Bah, nå har jeg malt i 28 varmegrader og forbanner min tidlig morgen-positivitet.
![]() |
Postet I går kl 12:58 av Blondie
![]() |
![]() |
Nest siste hele feriedag her i Portugal. Den store bekymringen er om vi har nok lesestoff til disse siste par bassengdagene og hjemturen. Det er et hardt liv!
![]() |
Postet I går kl 13:24 av Nenne
![]() |
![]() |
Slutt på varmen her i Stavanger, det har regnet ganske heftig i dag. En uke igjen til ferie, kjenner jeg er ganske så klar....
|
Postet I går kl 20:33 av løve70
![]() |
![]() |
Altså hva skjer, denne sommeren her bare gir og gir. Nok en varm og solfylt dag i vest. Og neste uke når regnet er tilbake, så har jeg billetter til varmen
![]() Akkurat nå nytes morgenkaffen i skyggen på terrassen, og jeg forhandler med meg selv om jeg skal ta en tur over vidden etterpå. |
Postet I dag kl 09:27 av Fintdethei!
![]() |
![]() |
Hvor reiser du, Fintdethei? Vi drar til Kreta lørdag.
|
Postet I dag kl 14:12 av 007
![]() |
![]() |
Mallorca, litt utenfor Palma. Riktig god tur, 007!
|
Postet I dag kl 15:27 av Fintdethei!
![]() |
![]() |
007: Vi er på Kreta nå. Her er det helt nydelig, men veldig varmt. Vi opplevde akkurat et jordskjelv, men for vår del var det helt udramatisk. Selv om det rista godt.
|
Postet I dag kl 16:06 av Tjorven
![]() |
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu
- Julikaffe (01-07-25)
- Juni-kaffe (01-06-25)
- Resten av mai-kaffe (18-05-25)
- 17. maikaffe (17-05-25)
- Maikaffe (02-05-25)