Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.
Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Kommentarer totalt 7
Kommentarer
Ny dag nye muligheter.
|
|
Postet 07-03-24 kl 07:02 av star |
God morgen! Fortsatt syk. Følte meg litt bedre i går kveld, så jeg hadde et håp om å våkne frisk i dag, men dengang ei. Jobber litt nå på morgenen, men havner nok snart på sofaen igjen.
|
|
Postet 07-03-24 kl 08:02 av Sissel |
God morgen. På plass på kontoret før seminardag i byen i morgen.Uka har gått i en fei.
|
|
Postet 07-03-24 kl 08:16 av tink |
God morgen! Jeg er på jobb. Trøtt og sliten i kroppen. Livsstilsendring skal man ikke spøke med. Det knirker i alle muskler, nesten.
|
|
Postet 07-03-24 kl 08:23 av Blånn |
God morgen. Vi har kjøpt oss ny bil. Bruktbil. Og nå driver vi og skal selge vår egen. Styr altså. Det skal bli utrolig godt å få dette unnagjort!
|
|
Postet 07-03-24 kl 08:54 av Mex |
Jeg hadde et fysisk møte i dag kl 8, så da var det bare å starte dagen i rimelig tid.
Jeg har koselige planer for langhelgen, og gleder meg til å avslutte arbeidsdagen. |
|
Postet 07-03-24 kl 10:28 av Tjorven |
Tilbake på kontoret i dag. Alt finværet utenfor vinduet får meg til å se lengselsfullt ut.
En rolig kontordag med få møter i dag. Jeg rakk til og med å bli med på ni-kaffe. |
|
Postet 07-03-24 kl 10:40 av Nenne |
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu
- Ukeskaffe for oktoberuke nr. 2 (07-10-24)
- Ukeskaffe for første oktoberuke (30-09-24)
- Septemberkaffe (01-09-24)
- Augustkaffe (19-08-24)
- Sommerkaffe nr. 8 (12-08-24)