Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Mandag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Mandag

Postet 19-02-24 kl 05:22 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 13

Kommentarer

Gammel
Millen sin avatar
Morn. Mandag kom altfor fort.
Postet 19-02-24 kl 07:16 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Morn. Halv dag på jobb, og halv dag med årsregnskap for frivilligjobb. Blir godt å bli ferdig med årsregnskap i det hele.

I dag var dagen 3 timer og 28 minutter lenger enn solverv. Det våres! :hvor er sol-emojien?:
Postet 19-02-24 kl 08:32 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Hyttekontor, mulig det blir en skitur i lunsjen. Været er betydelig bedre i dag enn i går når jeg hadde fri. Typisk!
Postet 19-02-24 kl 08:52 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Kjørt guttungen på skolen, vært på butikken og venter nå hos fysio.
Postet 19-02-24 kl 09:25 av star star er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Bortekontor her også, regner med at det blir noen rolige dager. Nysnø og delvis blå himmel ute, så jeg må nok få meg en tur ut mens det er dagslys.
Postet 19-02-24 kl 09:28 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Her går dagene som vanlig på hjemmekontor og ungene er på skolen. De har ikke vinterferie før neste uke.
Postet 19-02-24 kl 09:37 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Er på kontoret, ikke vinterferie her før i neste uke. Ikke at jeg har det da.
Postet 19-02-24 kl 09:39 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
Trøtt mandag - blir en laang uke. Har en backlog som er ganske så lang etter nesten to uker på reise. Men ikke mye jeg får gjort i dag, da det stort sett er b2b møter....
Postet 19-02-24 kl 09:58 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Jeg kom plutselig på i dag morges at jeg skal ha gjester i morgen kveld og at en del ting bør kjøpes inn og komme på plass i dag. Merkelig hvordan hodet virker noen ganger. Dette hadde jeg ikke ofret en tanke og så mens jeg slumret i bad-kø i dag morges kom jeg på det.

Det blir ingen vinterferie på oss, men det merkes at en del andre har ferie, det er færre møter i kalenderen denne uka og færre folk på jobb. Det er helt greit med en litt roligere uke.
Postet 19-02-24 kl 10:07 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Knerten og jeg er på vinterferie i Trondheim. Vi tar livet helt med ro, men snart er vi ute av døra. I dag skal vi besøke Gløshaugen og Nidarosdomen.
Postet 19-02-24 kl 10:50 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Opp og ut for legetime i dag. Skulle skifte spiral, men den gamle var ikkje å finne så eg får vente på gyn-time. Jeje. Bomtur er også tur.

Skal brygge meg kaffi no snart og jobbe litt med minnetalen vi syskena og pappa skriv til mamma si gravferd.
Postet 19-02-24 kl 10:57 av Syrinx Syrinx er aktiv nå
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Jeg er i innspurtmodus på en prosjektsøknad, men blir sittende og dingle fordi Andre Somler™. Og får liksom ikke helt til å sette i gang med noe annet ordentlig mens jeg venter heller. Vel, bra for epostbackloggen min, da.
Postet 19-02-24 kl 11:04 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Søknadsskriving her også. Og hjemme med syk minstebarn, som ikke er så liten lenger. Siste år med sykt-barn-dager.
Postet 19-02-24 kl 12:32 av tink tink er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no