Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Torsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Torsdag

Postet 14-12-23 kl 06:05 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 18

Kommentarer

Gammel
Sissel sin avatar
God morgen! På kontoret, trøtt som vanlig. Våknet ti på fire, og fikk ikke sove igjen....
Postet 14-12-23 kl 07:02 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Jeg trenger en klem i dag!
Postet 14-12-23 kl 08:31 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
på Nenne, og alle som kunne trenge en ekstra klem!

Litt rolig start på dagen her, før full fres julebonanza og møter på jobb resten av dagen og kvelden. Tent lys for å skape en illusjon av zen.
Postet 14-12-23 kl 08:36 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
på Nenne.

Jeg har et relativt rolig hjemmekontor etter veldig hyggelig julefest på jobben i går. Akkurat nå hører jeg på streaming av et møte samtidig som jeg nistrikker på en julepresang som skal avleveres i dag.

Hvert år går jeg i fellen at jeg tenker at det er god tid til julepresangene. Problemet er at mange må være klare i god tid før jul for å kunne sendes/leveres.
Postet 14-12-23 kl 08:49 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Klem herfra også, Nenne!

Her var gårsdagen tung, men all erfaring så langt tilsier at drittdager også går over til slutt. Så nå er jeg noenlunde nullstilt, og gleder meg til å få gjort unna litt jobbgreier som har ligget litt for lenge.
Postet 14-12-23 kl 08:51 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God morgen! Den fine vaktplanen jeg laget for en måned siden er torpedert av andre... Nuvel, jeg får gruffe litt og lage en ny plan. Hjemmekontor før representasjonsoppdrag med julelunsj. Det er et travelt liv!
Postet 14-12-23 kl 08:54 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
til alle som trenger litt ekstra pjusk i dag.

Jeg prøver å lete frem litt arbeidsmotivasjon, men hodet begynner å bli klar for litt juleferie kjenner jeg. Fri i morgen, så kanskje det hjelper på for dagene i neste uke at jeg kan få unna siste rest av julegaver i morgen.
Postet 14-12-23 kl 08:57 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar


Vi har strømbrudd på jobb. Skoler uten strøm er gøy!
Postet 14-12-23 kl 09:03 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
God morgen!

til dem som trenger det!

Starter dagen hjemme, nå skal jeg snart løpe til jobb.
I ettermiddag skal vi ha noe sosiale greier på jobb - det er alltid koselig.
Postet 14-12-23 kl 09:30 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn. Jeg skriver alt remmer og tøy kan holde på et foredrag jeg skal holde om fem timer.
Postet 14-12-23 kl 09:37 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Vovsen er syk. Han er innlagt på sykehus og må opereres. Vi er så utrolig glad i han.
Postet 14-12-23 kl 09:39 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
God dag.
Her, eller hjemme, er det meldt opp til 10 cm snø. Før det skal begynne å regne kraftig.
10 cm snø og slaps og sykkel er ingen god kombo - derfor jogget jeg til jobb i dag. Utrooolig slitsomt.
Postet 14-12-23 kl 10:11 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
til de som trenger.
Postet 14-12-23 kl 10:25 av star star er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
til alle som trenger og de som vil.
Jeg er øm rundt hele etter to intense dager med hoste. Remedier er innkjøpt og satser på at de virker snart. Om ikke må jeg kanskje til legen.
Postet 14-12-23 kl 10:49 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
No har vi også fått denne førjulssjuka som går i hus. Yngste har høg feber, vondt i kroppen og stygg hoste. Men blid som ei sol, da. Gode guten.

I dag skal eg førebu mat og pakke inn julegåver til årets julefest i fengselet. Så blir kveldens aktivitet å ete, skravle og flire innelåst bak murane nokre timar.
Postet 14-12-23 kl 10:57 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
Klemmer til alle som trenger det
Postet 14-12-23 kl 11:35 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
til alle som trenger.
Jeg har hjemmekontor, og la inn en lang lunsj for å få handlet før rushet i ettermiddag - kan heller jobbe litt utover.
Postet 14-12-23 kl 11:54 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Klemmer og oppmuntring til alle som trenger det!

Vi har en fin, rolig dag på jobb etter hyggelig julebord i går; det er en del mannefall på grunn av sykdom, men de av oss som er her, har det bra. Pølselunsjen (som vi tradisjonelt har dagen etter en fest) ble avsluttet med kransekake som vi plutselig fikk på døren fra en samarbeidspartner. Og akkurat i dag har jeg ingenting på agendaen, hverken på jobb eller hjemme; det er vel den eneste dagen i adventen da det skjer, så det skal jeg nyte!
Postet 14-12-23 kl 13:36 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no