Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Lørdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Lørdag

Postet 16-09-23 kl 07:59 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 11

Kommentarer

Gammel
vixen sin avatar
Kaffe i koppen og grytebrød i ovnen. Søster overnatter for hun kom på et glass vin i går så skjemmer henne bort med god frokost. Har ingen planer i dag og det er deilig! Skal prøve å ikke tenke jobb og skal prøve å få til en treningsøkt. Jobber knallhardt med meg selv for å komme i gang med trening på fast basis. Nå blir det alt for sjelden! Ellers så var vi i banken i går og vi er spente på hvordan året blir. Vi har midt i dyrtiden kjøpt oss leilighet i byen. Planen er å ha noen år i byen når gutta er ferdig på skole her i bygda. I mellomtiden blir det utleie ala Airbnb og byhytte/pendlerleilighet for oss. Leiligheten er fra 2016 og de som kjøpte den da er også utflytta trondhjemmere. Så den har vært brukt som byhytte og er pent brukt. Vi kjøper den også nesten ferdig møblert pga det.
Postet 16-09-23 kl 08:24 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Så spennende, Vixen.

Min helg er full. Studiesamling. Jeg er ikke veldig motivert for å være ærlig. Godt det er kort vei.
Postet 16-09-23 kl 08:28 av star star er ikke aktiv
Gammel
Magica sin avatar
Spennende vixen! Vi skal til Trondheim og besøke studenten neste helg. Hvor er leiligheten deres?
Postet 16-09-23 kl 08:38 av Magica Magica er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Full helg her også. Sitter og jobber nå (vurderer videoopptak av taler fra Vg3-elevene mine; de er så flinke! ), og klokka 11 skal jeg løpe 1. etappe i stafett for bedriftsidrettslag. Det blir nok artig! Blir mer jobbing etterpå, og middag med venninner i kveld.
Postet 16-09-23 kl 08:48 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Den er på Lade. Rett bak Lade Arena. Både jeg og mannen har en del venner på den siden av byen og mannen som gikk på Ringve føler litt at han har kommet hjem. Den er på 70 kvadrat så stor nok til at vi faktisk kan bo der om noen år selv om vi da må nedskalere med antall ting ganske kraftig
Postet 16-09-23 kl 08:51 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Ellers har jeg tatt av senga, og nå kommer vinterdyna på etter at jeg måtte hente ullpledd i går kveld. Litt bittersweet; dyna er SÅ mye deiligere enn sommerdyna, og jeg elsker høst - men dessverre kommer vinter og mørketid etterpå.
Postet 16-09-23 kl 08:51 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Magica sin avatar
Høres bra ut, med både løping (sprekt!) og leilighet på Lade. Her er det en lørdag på hytta og jeg skal male litt på lysthuset mitt og ellers lite planer noe som passer meg bra i dag. Vi skal lage en langtidskokt kjøttgryte som jo også er veldig høstlig og godt.
Postet 16-09-23 kl 09:18 av Magica Magica er ikke aktiv
Gammel
him sin avatar
Spennende med leilighet Vixen. Lade er jo idyllisk. (er kanskje litt partisk, men synes generelt sett at Trondheim er en veldig pen by, og mye "mix". De har jo områder rundt Buran som er lite bra, men ... det er noe overalt, så synes poitikerne har vært flinke sånn byutviklingsmessig)

Jeg skal sykle meg en tur, har kjøpt meg sånn gelesete, så greit å få testet om det fungerer. Meeeen orker ikke å stresse, kan også gjøre det i morgen.
Postet 16-09-23 kl 09:52 av him him er ikke aktiv
Gammel
Så spennende Vixen!

Jeg har sovet til nå, er det mulig???
Postet 16-09-23 kl 11:21 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Eg lurer på om eg faktisk sov opp mot 12 timar i natt. Gjennombrot!
Postet 16-09-23 kl 11:46 av Syrinx Syrinx er aktiv nå
Gammel
Stompa sin avatar
Ferdigløpt. Utrolig nok venta det meldte regnet helt til like før målgang, men da begynte det å sile ned. Var godt å komme hjem til koseklær og varm kaffe.
Postet 16-09-23 kl 12:33 av Stompa Stompa er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no