Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndag

Postet 10-09-23 kl 07:15 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 8

Kommentarer

Gammel
Fintdethei! sin avatar
Lave tåkeskyer og grått i dag, fin temperatur da. Aner ikke hva man skal finne på i dag. Husarbeid, tur, strikke? Inspirasjon, kom til meg!
Postet 10-09-23 kl 09:25 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Tur
Postet 10-09-23 kl 09:37 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Male verandakasser.

Og så tur.
Postet 10-09-23 kl 10:20 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Jeg sover godt, og jeg sover lenge etter denne runden med korona.
Jeg trenger det sikkert!

I dag er planen å strikke, å feste tetningslister på noen vinduer og å gå og stemme.
Postet 10-09-23 kl 10:24 av Shun Shun er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Kaffe i sola på verandaen, vi nyter før det kommer mørkere tider. Snart på med bunader og dress, vi er gjester i konfirmasjon i ettermiddag.
Postet 10-09-23 kl 10:51 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Driver liksom å brygger på noe, men som ikke slår ut. Vært sånn hele uka.
Tror jeg må få til en rusletur i skogen i dag.
Postet 10-09-23 kl 11:27 av star star er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Dagens dilemma er å avgjøre om jeg skal stemme i dag eller i morgen som jo er ValgdagenTM. Mannen har svikta og har allerede forhåndsstemt.
Postet 10-09-23 kl 12:59 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn. Støvsuger og vasker alt av sengeklær til yngste. Noe biter henne på natta, mistenker katta har med seg diverse inn. Har også bakt, så nå er jeg rimelig svett. Mann og nr 2 er i stallen, vi har overlevd en uke med hest.
Postet 10-09-23 kl 14:04 av Dali Dali er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no