Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Fredag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Fredag

Postet 21-07-23 kl 06:12 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 11

Kommentarer

Gammel
løve70 sin avatar
God morgen

Arvingen kom hjem fra to uker i Spania i natt. Godt å få henne hjem igjen.

Det har vært en helt sykt travel uke på jobb. I dag ser det ganske rolig ut, så satser på å avspasere mesteparten av dagen. Først trening, så lunsj med venninne og deretter blir det vel stallen. Så må jeg pakke for morgendagens tur til glohete strøk.

I dag skal det visstnok ikke regne heller. Krysser fingre for at det slår til.
Postet 21-07-23 kl 07:38 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Kanina sin avatar
Høres ut som en fullspekket dag, løve!
Jeg fikk ordnet låsen på sykkelen i går, og litt andre ting også. I dag har jeg ryddet på balkongen. Det er sååå fiiiiint! Sitter og ser på alle plantene nå. Jeg liker vakkert bladverk, så jeg har nok mer ikke-blomstrende enn blomstrende planter. Hosta, alunrot, rødkattebusk, Acer, begonia, coleus osv. Og en helt fantastisk syrinhortensia som blomstrer helt til høsten.
Postet 21-07-23 kl 09:23 av Kanina Kanina er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Mornings! Fridag her i dag, skulle egentlig jobbet men det var så rolig at jeg tok ut en ekstra feriedag, så nå har jeg fri i litt over to uker til. Deilig! Værmeldingen påstår at det ikke skal regne, så nå har jeg hengt ut klær på snoren og krysser fingre. Rolig dag, og kino i ettermiddag. Blir bra!
Postet 21-07-23 kl 09:42 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Blå himmel, men ikke blå himmel.
Ser ut til å bli en fin dag.
Postet 21-07-23 kl 09:51 av star star er ikke aktiv
Gammel
Jeg er på jobb, men her er det stille og rolig og vi som er her er effektive. Rett og slett en veldig hyggelig uke på jobb. Sol har vi også til en forandring.
Postet 21-07-23 kl 09:52 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Delvis overskyet og mye vind her. I dag skal vi en tur ut til kysten og sjekke ut noen av øyene og gutten skal hoppe i havet fra noen stupetårn vi har testet tidligere. Usikker på om det faktisk skjer siden været er såder. Før det kaffe og avslapping i vinterhagen der det er varmt og godt.
Postet 21-07-23 kl 10:32 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Her sit me og diskuterer Ola Borten Moe. Herlighet.
Ellers er det sol akkurat no, men glad me reiser til Spania neste veke.
Postet 21-07-23 kl 11:27 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg håper virkelig at dette betyr slutten på Ola Borten Moes tid som statsråd.
Postet 21-07-23 kl 12:39 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Jeg er hjemme en snartur etter noen fantastiske dager på Island. her er det voldsomme skybanker i alle himmelretninger, men sol og opphold akkurat nå. Fint for de folka som monterer solskjerming hos meg.
Postet 21-07-23 kl 12:51 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Vi har sett på kunst i fjæra. Ikke det helt store i år.
Postet 21-07-23 kl 13:23 av star star er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God formiddag/ettermiddag! Jeg har vært en liten tur i sentrum. Fikk med meg yngste. På vei til byen traff jeg på en FP-er og fikk en hyggelig skravlings.

Nå tror jeg at jeg kanskje skal ut å øvelseskjøre. Middag hos foreldrene mine i kveld.
Postet 21-07-23 kl 14:35 av Blånn Blånn er aktiv nå
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no