Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Lørdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Lørdag

Postet 17-06-23 kl 06:37 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 9

Kommentarer

Gammel
Syrinx sin avatar
Førstemann!

Tidleg oppe, dusja og etter kvart klar for å dra til byen der det fyrst er navnefest I kulturhuset, så prideparade.
Postet 17-06-23 kl 08:29 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
Kaija sin avatar
Tidlig i sving her også. Katten hadde morgen i 5-tida, så da ble det oppstandelse for meg også. Jobber med en kake jeg har lovet bort. Litt kaffepause og så er det grønnsak- og blomstervanning. Selskap i kveld, og jeg teller på knappene om kjolen min skal strykes eller ikke, om jeg orker høye glittersko, eller om fornuftige lave sko er bedre, og om jeg skal kjøre saksa gjennom slitte hårtupper eller la være. Kjekt når verdensproblemene jeg skal løse ikke er større enn det.
Postet 17-06-23 kl 09:12 av Kaija Kaija er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Morn. Skal hive meg over de siste sju eksamensbesvarelsene, deretter blir det trening, handling og hagearbeid resten av dagen, tenker jeg.
Postet 17-06-23 kl 09:22 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Ingen store planer i dag; hoppe i dusjen og lage meg kaffe. Så hente en vifte. Håper på en båttur med 14-åringen.
Postet 17-06-23 kl 09:31 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
him sin avatar
God morgen! Ferdig med rydding (må ta litt ekstra nå, for jeg skal ha kattevakt boende her neste uke, så da må nok gjestesenga tømmes for rene klær ....)

Kaija: Sånne ting kan jeg tenke myyyye på Er litt misunnelig på jentene mine som er veldig stilsikre, flinke å sminke seg (yngste begynte nettopp og er kjempeflink!!) og veldig flinke med klær (eldste kjøper og selger en del klær og tjener litt på det)
Postet 17-06-23 kl 09:44 av him him er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har hatt et Oslodøgn med eldstedatteren og er godt fornøyd. Hotellfrokost nå, før vi drar hjemover. Vi er varme og slitne.
Postet 17-06-23 kl 10:24 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Gøy med sommerfest på jobb i går, en anelse redusert i dag. Planer for dagen er korpsbattle på Stortorvet. Det møtes tre korps. Gruer meg litt til varmen. Det er meldt 30 grader i skyggen, vi skal stå i sola. Etter det er det rett i familiebursdag til en nevø. Han har blitt 8 år.
Postet 17-06-23 kl 10:54 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Kanina sin avatar
Him: jeg også. Hundevakt, dvs Fru Svigerkanin, skal bo hos oss mens vi er på ferie i e uke! Fint med rydding soverom, omsider. Det blir fint.
Postet 17-06-23 kl 13:39 av Kanina Kanina er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar


Workworkwork. Det er ikke superduperlett å holde hjernen fokusert i veldig mange timer i strekk når det er veldig varmt og man ikke har sovet sånn veldig mye. Den verste juniknuta er de neste fem, seks dagene, gleder meg til å være på den andre siden av det.
Postet 17-06-23 kl 23:02 av Maverick Maverick er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no