Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Mandag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Mandag

Postet 22-05-23 kl 08:06 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 18

Kommentarer

Gammel
007 sin avatar
Oi, så mandag det er i dag.

Forrige uke ble tilbragt på en kanariøy, og helgen gikk med til cupfinale og feiring. Så kanskje ikke rart at mandagen kjennes litt ekstra?
Postet 22-05-23 kl 08:15 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Trøtt, ja. Litt for aktiv langhelg med mye folk og arbeidsoppgaver. Kunne tenkt meg en strekk på sofaen, men må nok bare komme i gang.
Postet 22-05-23 kl 08:41 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Ganske mandag her også.



Men, jeg er på kontoret og har fått kaffe, så det kunne vært verre.



Det er nydelig sol ute. Jeg hadde egentlig tatt på sommerkjole og sandaler i dag. Så angret jeg meg og tok på bukse og joggesko i stedet. Men nå angrer jeg på det. Så i morgen blir det kjole og sandaler.
Postet 22-05-23 kl 09:05 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Guttungen har kommet seg avgårde på eksamen. Med mer kunnskap enn dagen han fikk vite hva han kom opp i. Men i dårligere form. Eksamen midt i pollengalskapen er ikke akkurat en fordel.
Jeg skal trene etterpå. Og så lese.
Postet 22-05-23 kl 09:22 av star star er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Mandag etter arbeidshelg, kjenner hjernen har litt startvansker. Men det er fint vær ute, og hele hurven var i noenlunde godt humør i morges, så det er da ikke så verst.
Postet 22-05-23 kl 09:24 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Knerten er sendt avgårde til matteeksamen i dag, men jeg er visst mer stressa enn ham.

Øst i Oslo er det nå buss for bane, så jeg startet dagen grytidlig for å slippe det verste kaoset. Jeg gleder meg ikke til å holde ut dette i 3,5 måned. T-banen er et helt fortreffelig transportmiddel for mange folk på en gang, så når alle disse folka skal flyttes over til trange busser som kjemper om plass på veiene med veldig mange biler ... vel, det tar tid.
Postet 22-05-23 kl 09:39 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Det blir en lang uke, det kjenner jeg allerede nå. Helga ble ganske travel, så jeg ser frem til neste helg uten planer.

Uka blir travel også, så det er bare å brette opp ermene og komme i gang!
Postet 22-05-23 kl 09:39 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Jeg har hatt en veldig hyggelig og innholdsrik helg, men den kom etter en veldig slitsom og intens arbeidsuke, så jeg føler meg ikke akkurat kjempeuthvilt. Og nå kommer tre superintense arbeidsdager på toppen av det. Sove neste helg, kanskje?
Postet 22-05-23 kl 09:40 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
På plass på kontoret og prøver etter beste evne å få kontroll.
Skal være her i dag og i morgen før et par dager i hovedstaden på seminar eller samling venter.
Postet 22-05-23 kl 10:35 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
På plass på et lånekontor på Vestlandet.
Kjenner at arbeidsmotivasjonen ikke er helt på topp. Litt mye som skjer rundt om. Begravelse til farmor på onsdag bla.
Postet 22-05-23 kl 11:26 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Kondolerer Mex

På jobb, føles som jeg har hatt tidenes ferie. Litt trøtt, men gleder meg til flere flotte langhelger og sommer.
Postet 22-05-23 kl 11:52 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Kondolerer Mex. Setter pris på at du tok med litt pent vær her til vestlandet da.

Er på jobb og forsøker som flere andre å huske på hva jeg egentlig holder på med.
Postet 22-05-23 kl 12:30 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Kondolerer Mex.


Jeg har prøvd å ordne opp i en liten krise. Problemet er at andre må ordne. Jeg har i hvert fall gjort det jeg kan og håper at det går seg til.



Jeg kjenner at jeg er litt på felgen for den minste lille ting som det setter meg litt ut av vater. Selv etter en god langhelg.


Gleder meg til sommerferie.
Postet 22-05-23 kl 12:52 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Mex

Trening unnagjort. Eksamen unnagjort og han som tok den syns det gikk bra.
Jeg venter på sensur på min. Frist i morgen.
Postet 22-05-23 kl 15:39 av star star er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
Mex

Ny uke og nye muligheter. Jeg burde vært uthvilt etter langhelg, men kjenner meg like utlslitt som før helgen

Da er det godt å vite at denne uken blir ekstra travel med kundeforum og fullt opplegg fra morgen til sen kveld
Postet 22-05-23 kl 15:50 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Mex

God ettermiddag. Jeg har hatt en interessant dag på jobb. Straks hjem for å strikke litt i sola.
Postet 22-05-23 kl 16:20 av Blånn Blånn er aktiv nå
Gammel
annemede sin avatar
Mex.
Postet 22-05-23 kl 18:26 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Mex

Godt å lese om flere som er slitne, tross langhelg. Jeg prøver å motivere meg til en joggetur når middagen har seget ned en etasje. Kan ikke skylde på at det blir mørkt, heller.
Postet 22-05-23 kl 18:53 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no