Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Torsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Torsdag

Postet 18-05-23 kl 06:41 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 14

Kommentarer

Gammel
Blondie sin avatar
Jeg benytter fridagen til å sy sammen og korrekturlese masteroppgaven min før jeg sender den avgårde til sitt endelikt (=sensorene).

Det er fint vær, så jeg skal nok gå en tur også. Ryggen blir litt morsk av all stillesittingen.
Postet 18-05-23 kl 08:13 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Kanina sin avatar
I dag er Kløver 18 år!
Postet 18-05-23 kl 08:19 av Kanina Kanina er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Hurra for Kløvers store dag!
Postet 18-05-23 kl 08:40 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Hurra for Kløver!
Vi skal skru opp et dusjkabinett og rydde litt ute og inne. Tur står også på programmet.
Postet 18-05-23 kl 08:41 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Tenke seg til, 18 år!
Postet 18-05-23 kl 09:06 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Kroppen er passe sliten etter gårsdagen. Gøy og litt surrealistisk å spille i korps igjen. Nå er det korpsfri til lørdag. Da skal vi spille på cupfinalen på Ullevål. Supportersanger er innøvd og Ja, vi elsker kan vi.

Og gratulerer med 18-åring!
Postet 18-05-23 kl 09:42 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Gratulerer med og til 18-åringen!
Har laget en plan for dagen og håper jeg klarer å fullføre.
Skal prøve å få til litt øvelseskjøring også.
Postet 18-05-23 kl 10:24 av star star er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Gratulerer med 18-åring!

Ro og fred i heimen i dag. Fikk te, sang og bok på senga i dag, så min dag startet ekstra fint.

Straks skal mannen og jeg ut og sette opp dryppvanning i drivhuset. Vi gravde slange dit i fjor, så nå skal jobben fullføres i versjon 2.0. Forrige versjon, svetteslanger, funket dårlig, så det er oppgradert til et utendørs dryppsystem. Vi satser på at denne versjonen varer noen år.
Postet 18-05-23 kl 11:10 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Jeg er litt misunnelig på alle i Norge som har superlanghelg. Jeg har på ingen måte fri!
Postet 18-05-23 kl 11:22 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Ikke alle somhar superlangfri. Dårlig med inneklemt dag her i morgen.
Postet 18-05-23 kl 13:16 av star star er ikke aktiv
Gammel
Hurra for Kløver som er 18

Fremdeles sol. Ryddet og spist kake ute på terrasssen; herlig årstid vi har.
Postet 18-05-23 kl 15:21 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Kanina sin avatar
Det er urettferdig, ja! Men også litt tullete. Hadde det ikke vært for fullt kjør med bursdag, hadde jeg brukt dagen på masteroppgaveveiledning. Så blir det heller i morgen, og med turbostress.
Postet 18-05-23 kl 16:22 av Kanina Kanina er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Vi skulle hatt arbeidsdag, men elevene har eksamen og da skal ikke faglærer være tilstede. Jeg ble ikke så lei meg.

Nok å henge fingrene i likevel, mai er vel generelt ganske hektisk for alle.
Postet 18-05-23 kl 16:35 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Ikke superlanghelg her heller, men forhåpentligvis kort hjemmekontordag da, så jeg skal ikke klage. Mann og eldstebarn er på tur, så her er det meg og minsten hjemme. Hvis hun har vett til å sove på nettene skal det gå riktig så fint!
Postet 18-05-23 kl 22:21 av ingling ingling er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no