Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Torsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Torsdag

Postet 30-03-23 kl 07:40 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 22

Kommentarer

Gammel
Sissel sin avatar
God morgen! På kontoret, foreløpig helt alene på avdelingen.

Ute regner det, men det er tross alt bedre enn snø.
Postet 30-03-23 kl 08:00 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Mornings! Denne byen fortsetter med annenhver dag variasjon i været. En nydelig dag i går, og nå snør det igjen.
Starter dagen i godstolen hjemme, et møte på skolen om en times tid. Deretter har jeg ikke helt bestemt meg for om jeg tar hjemmekontor eller kjører til kontoret.

Men uansett først kaffe i fred og fordragelighet hjemme.
Postet 30-03-23 kl 08:26 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Godmorgen.



På kontorkontor og klar for travel dag. Men jeg har kaffe og en plan og det er en god begynnelse.



Og så har jeg årsdebut på lyse joggesko og ankelsokker og synes at det er deilig vårlig.
Postet 30-03-23 kl 08:51 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
God morgen. Snart på vei ut døra. Etter endt arbeidsdag er det bare en dag igjen før langfri.
Postet 30-03-23 kl 09:00 av star star er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Hvor i landet er du Blå?
Er lenge til lyse joggesko og ankelsokker her hos meg. Vi må nok gjennom noen uker med snøsmelting før vi kommer dit. Og så må temperaturen bevege seg litt mer over på den røde siden og ikke krype så mye nedover på den blå siden som den gjør nå.
Postet 30-03-23 kl 09:11 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Ankelsokker i 9 blå tror jeg ikke jeg skal satse på. Fryser jo med 2 ullsokker på.
Postet 30-03-23 kl 09:24 av star star er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
I Bergen er det kjølig vårvær og regn. Men, ikke kaldere enn at det faktisk går helt fint med ankelsokkene. Jeg kjenner at jeg trengte det nå.
Postet 30-03-23 kl 09:25 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Det er IKKE vår i Oslo.

Jeg har vært kombinert syk og på utenbys seksjonssamling i noen dager. Det var ikke noen god kombo. Jeg trodde jeg var på bedringens vei og dro på mandag kveld. Det var en feilvurdering, og jeg har mer enn hanglet i flere dager. I dag er jeg mye bedre, men jeg har 7 møter i dag. Så jeg får kjørt meg.
Postet 30-03-23 kl 09:26 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Så deilig, Blå!

Jeg kjører tøfler i dag, men jeg er ganske glad i dem, så det går fint. Sånn ellers er det nok en fake it till you make it-dag. Men det kan vel sikkert funke!
Postet 30-03-23 kl 09:33 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
På kontoret, har fått kaffe. Lite som minnervom vår. Snø utenfor huset, speilblanke og glatte fortau.
Kom meg trygt til jobb og hercer godt og varmt.
Postet 30-03-23 kl 09:33 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
På kontoret, lader opp til kjipt møte.
Postet 30-03-23 kl 09:42 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God morgen. Det er sludd i luften, men det ser ikke ut til at det legger seg. Nok å gjøre i dag også, men det viser seg at man får gjort mer når man jobber 100 % enn 80 %.
Postet 30-03-23 kl 09:50 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Hjemmekontor idag. Meldte avbud til kommunestyremøte, pleier pjusk tenåring og forbereder meg til grusom dag på jobb i morgen. Tenåringen er faktisk litt lei seg for å gå glipp av prøve om første verdenskrig idag. Men med over 39 flere dagerpå rad blir det ikke mer skole før påske. Vurderer heller legekontor for test for streptokokker. Veldig vond hals.
Postet 30-03-23 kl 09:50 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Forkjølet og pjusk på hjemmekontor. Eller hjemmekontor og hjemmekontor, foreløpig er jeg mest på sofan. Har dog sagt at jeg blir med på to møter. Jeg har ikke lyst å være syk i påsken.
Postet 30-03-23 kl 09:56 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Vi våknet til snø i Kristiansand, helt hvitt, og det skal snø i hele dag. Måtte finne frem støvlettene igjen. Jaja. Styremøte i sameiet i ettermiddag.
Postet 30-03-23 kl 10:00 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Ikke noe joggeskovær i sikte her heller, jeg har bare resignert.

Time på sykehuset i dag, spent på videre oppfølging.
Postet 30-03-23 kl 10:07 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Joggeskobrukar melder seg. Gjerne utan sokkar også. Det skal seiast at eg har over snittet varme føter.

Sosial dag for meg, fyrst kaffe hos ein tidlegare kollega og så roadtrip med ei venninne.
Postet 30-03-23 kl 10:43 av Syrinx Syrinx er aktiv nå
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Jeg var oppe kvart over fem for å si hadet til Secunda, som skulle tidlig av gårde på skoletur, og så gikk jeg og la meg igjen og våknet ... litt over åtte. Akkurat på plass på biblioteket nå.
Postet 30-03-23 kl 11:23 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Hallo! Snøfokk og dårlig sikt i Tromsø, men det har ikke kommet så mye mer snø i dag, det er bare veldig innevær. Og det er jo greit, siden jeg uansett skal jobbe inne.
Postet 30-03-23 kl 12:34 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Hadde håpet at jeg skulle få ta fri i morgen også, men det kan jeg visst glemme. Men, fri i neste uke blir det.
Postet 30-03-23 kl 13:17 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Siste arbeidsdag før påske på meg. Vi vender nesa retning Gardermoen i kveld og flyr i morgen formiddag.

En god del i siste lita forberedelser for meg/oss. Både på jobb, men også niesebursdager og avtaler om post og alt med seg. Det går i ett!
Postet 30-03-23 kl 14:14 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
Snart påskeferie her også. I Las Vegas fremdeles. Først trening, så litt shopping på outlet (om jeg finner noe), før jeg setter kursen hjemover i ettermiddag.

Satser på å dra på hytta på lørdag formiddag. Så får jeg handlet, brukt litt tid med hesten og kjørt en skikkelig styrkeøkt først.
Postet 30-03-23 kl 15:55 av løve70 løve70 er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no