Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Mandag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Mandag

Postet 27-03-23 kl 07:39 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 25

Kommentarer

Gammel
Sissel sin avatar
God morgen! Her våknet vi opp til snø....

På hjemmekontor med endel å gjøre, siden jeg har tenkt å ha fri mandag til onsdag i neste uke.
Postet 27-03-23 kl 08:10 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Morn! Jeg er på vei til jobb. Kan bli en hektisk dag.
Postet 27-03-23 kl 08:21 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Her var det kaldt i natt, deilig! Nydelig vær ute.
Postet 27-03-23 kl 08:41 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Blæh! Jeg er syk. Det verker i hele kroppen og det er som om jeg har en litt for stram hjelm på hodet. Dette hadde jeg virkelig ikke tid til.

På den positive siden - jeg er bedre i dag enn jeg var i går. I går kunne jeg bare glemme å få tatt en dusj. Det klarte jeg i dag, men måtte hvile en god stund etterpå.

Knerten skal på kontroll på sykehuset i dag og mannen min er i London. Så jeg må finne frem noen superkrefter slik at jeg klarer å følge ham til kontrollene.
Postet 27-03-23 kl 08:43 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Snø her også. Det kan jeg bare ikke forholde meg til, og har på nye vårsko. Basta!
Postet 27-03-23 kl 08:56 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Beklager. Eg sikkert eg som er årsaken til snøen. Sendte vinterskoene mine i bosset i går kveld, så det er nok derfor snøen kom. Men dei hadde gjort jobben sin no, og er var ferdig med snø og vinter for denne gong. Trudde eg.
Postet 27-03-23 kl 09:08 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Morn. Kaldt, men nydelig vær her. Jeg er på jobb, og har kaffe. Skal straks ut i produksjonen, og det er godt, for her på kontoret er det kaldt. :brr:
Postet 27-03-23 kl 09:10 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Kaldt ja.
Hjemmekontor. Håper stemmen bærer så jeg får ringt verkstedet og gjøre meg forstått.
Postet 27-03-23 kl 09:27 av star star er aktiv nå
Gammel
him sin avatar
Hjertensfryd: Jeg skjønner hva du mener - regner med at jeg har ødelagt påskeværet i Harstadregionen med å juble på FB over fantastisk vær
Postet 27-03-23 kl 09:34 av him him er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Vi har kommet oss litt etter helgas ranglig, gud bedre. Nå er det bare å kruse inn mot påske, tanken er å være vilt effektiv denne uka.

.. så da må jeg bare begynne.
Postet 27-03-23 kl 10:02 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Alltid kjipt å vere den som jinxar noko, Hjertensfryd og him.

Eg ventar på at huset skal bli tomt, eg treng å vere litt åleine med hovudet mitt no. Gjere nokre øvingar og slikt.
Postet 27-03-23 kl 10:06 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
God morgen! Jeg har hatt en hyggelig, men travel helg. Håper på en hyggelig og ikke så travel uke, men det ser litt mørkt ut for det siste.
Postet 27-03-23 kl 10:22 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Jeg er visst fortsatt på vintertid.
Postet 27-03-23 kl 11:12 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Her fyller minstemann elleve år i dag, jeg venter på tilbakemelding om jobb etter et intervju og ellers er det deilig lite på tapetet denne mandagen. Snøen som er meldt onsdag kan ta seg en bolle.
Postet 27-03-23 kl 11:13 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Oooorker ikke snakke om sommertidhælvetet Toffskij! Arrrrgg! Hater det. HATER DET!
Postet 27-03-23 kl 11:13 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Det er fælt.
Postet 27-03-23 kl 11:17 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Hater hater hater klokkesnu.
Postet 27-03-23 kl 11:18 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Sommertid er greit, klokkesnu er dritt.
Postet 27-03-23 kl 11:20 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Klokkeskruing er noe fordømt tull. Vi bør slutte med det. Snarest!
Jeg er trøtt, og muggen, og har mensensmerter og sur på vinteren som fortsatt tviholder på tilstedeværelsen. -12 på vei til jobb i dag!!
Postet 27-03-23 kl 11:48 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg har tatt fri idag og det er jeg veldig glad for. Det er hardt å være på fest i to dager i denne alderen.
Postet 27-03-23 kl 13:23 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Nok en som hater klokkesnu - det er så jævlig hver gang det skjer.
Postet 27-03-23 kl 14:00 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har hentet nye briller og innser at jeg ikke så veldig godt med de forrige (eller linsene). Vaske vinduer, kanskje.
Postet 27-03-23 kl 14:41 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Den traff hardere enn jeg hadde trodd. Denne uka kan fort bli skikkelig svart. Skal bare se at bilen koster en formue å reparere, røntgen kommer tilbake med dårlig svar og sesongen er ferdig.
Postet 27-03-23 kl 17:44 av star star er aktiv nå
Gammel
Syrinx sin avatar
Det høyrast ut som det er litt mykje for det no, star. Håpar det viser seg å gå betre enn frykta.
Postet 27-03-23 kl 19:14 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Star: jeg er av de som godt kan forstå at det er tungt mår sesongen er ferdig. Men det er det ikke alle som skjønner. Min sesong startet på lørdag, og jeg ble altså så GLAD. For noen av oss er idrett veldig viktig.
Postet 27-03-23 kl 21:48 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no