Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Onsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Onsdag

Postet 15-03-23 kl 07:05 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 12

Kommentarer

Gammel
celebelen sin avatar
Trøtt. Noe så innmari også. Bussen min kom ikke, så jeg tok en annen som var tregere og fullere. Og t-banen var full, med masse folk som ikke skjønner at de skal ta av sekken når de presser seg på. Hvis noen trenger hjelp til å skrive sure brev i dag, er jeg rette person å spørre.

Men det er sol, og jeg er på kontoret og fikk ferdig kaffe.
Postet 15-03-23 kl 09:40 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Ja, så en idiot velger å krysse den mest trafikkerte innfartsåren i Bergen i morgenrushet, til fots. Faller og blir påkjørt. Så da må resten av byen stå. Jada, så Neida. Og nei, det er ikke en vei man under noen omstendigheter skal spasere på. Motorkjøretøy only. (Tror det gikk noenlunde greit med idioten da).
Postet 15-03-23 kl 09:47 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
:trøster: både celebelen og Fintdet hei.



Jeg er på kontoret. Litt dårlig natt med tidenes stressdrøm, så jeg er litt trett. Men, det er fint vær og jeg skal gjøre spennende ting. Så det skal nok gå.
Postet 15-03-23 kl 09:59 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Dingler på et venterom.
Postet 15-03-23 kl 10:11 av star star er aktiv nå
Gammel
Nenne sin avatar
På kontoret, i utrolig fint, men kaldt vær. Det er deilig å se ut da.

Jeg rydder i vinene mine og har funnet ut at det nye vinskapet har mye dårligere kapasitet enn forventet. Alle flaskene som skulle få plass der fordrer at man fjerner alle hyllene og bare stabler.

Hva er vitsen med det? Da får man jo aldri tak i noe. Det eneste som kan inn der da er sånt som skal ligge så lenge at ingen åpner skapet de neste ti årene. Da kan det fungere.

Nuvel. Tungt inne i i-landsproblemene her nå.
Postet 15-03-23 kl 10:45 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Fint og kaldt vær, ja. Droppet sykkel til jobb, men går hjem igjen. Håper det er litt varmere enn -7 da.
Postet 15-03-23 kl 11:14 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Det var magisk pent på morgenrunden i dag, med snø på åkrene og gnistrende sol fra skyfri himmel. Iskaldt, men jeg kler meg alltid som om jeg bor på Svalbard. Hunden fikk snust fra seg, så nå er det tilbake til studier igjen.
Postet 15-03-23 kl 11:18 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Da har jeg kommet meg på kontoret.
Kroppen bestemte seg for å gjøre krumspring i det jeg setter meg i bilen etter legetimen.
Jaja. Sammenligner lister, kjedelig. Og så har jeg et par på vent i tillegg.
Postet 15-03-23 kl 11:39 av star star er aktiv nå
Gammel
Blondie sin avatar
Robotstøvsugeren har fått oppdatert stemmeparken sin og nå snakker hen britisk-engelsk! Det gir meg altså så mye glede at det kommer til å være gullende rent her til enhver tid.

:host: Ja, metodekapittel.
Postet 15-03-23 kl 12:10 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Her går det på stumpene løs; pappa er så syk og vi bytter på å være hos han, og det er ikke mye overskudd igjen til jobb. Dagens gladnyhet er at det sklei inn en mulig tilkallingsvikar i tysk fra sidelinja klokka halv ni i morres, så nå får han prøve seg i morra, og jeg tar en egenmeldingsdag.
Postet 15-03-23 kl 12:16 av Stompa Stompa er aktiv nå
Gammel
Syrinx sin avatar
Ekstra klem til deg, Stompa.


Eg skal til byen på behandling om ei stund. Kom på at eg har eit skjema som eg skulle fylle ut, det har eg gløymd ordne. Trur eg dreg på kafé og gjer det tett opp til timen, sidan eg får vondt i magen av det. Litt kortare tid med ubehag.

Ellers har eg fått to meldingar med det "dritfestlige" snødiktet i dag. Eg har faktisk større glede over å irritere meg over og forbanne snøen enn å synast den er stas.

"Dersom du vel å ikkje
gleda deg over snøen,
vil du ha mindre
glede i livet,
men
same mengde snø"

Voss lyrikklag
Postet 15-03-23 kl 12:55 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Stor klem, Stompa. Det er så tungt!
Postet 15-03-23 kl 13:17 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no