Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndag

Postet 05-03-23 kl 06:46 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 10

Kommentarer

Gammel
polarjenta sin avatar
Hmm, hvor er folk? Uansett, jeg har hentet ungene på flyplassen, de har vært en uke hos faren.
Postet 05-03-23 kl 12:52 av polarjenta polarjenta er aktiv nå
Gammel
Syrinx sin avatar
Eg sto ikkje opp før 12, då var eg forholdvis ferdig med å vere sur av lydane av snøplog og snøfresarar. Samt at eg trengte søvn og kvile.

Så no er søndagen i gang. Kaffe, kjeks og 5-mila i lag med mannen og hunden.
Postet 05-03-23 kl 12:58 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Har ein rolig søndag. 5 mila på tv og formel 1 start litt seinare i dag.
Postet 05-03-23 kl 13:03 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Snø, Syrinx!

Her i sør er det vår og sol. Eldste og jeg har øvekjørt 6 mil i dag.
Postet 05-03-23 kl 13:31 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Ja, her snødde det godt i går og natt, og sannelig kjem det påfyll.
Postet 05-03-23 kl 13:44 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Sitter og knoter på lovdata.
Burde ta en tur ut egentlig. Ser fram til noen dager for meg selv til uka.
Postet 05-03-23 kl 14:55 av star star er aktiv nå
Gammel
Skilpadda sin avatar
Vi har vært på Munch-museet og sett en kjempeflott utstilling med abstrakt ekspresjonisme; skal sikkert tilbake og se den flere ganger. Nå chiller vi hjemme og rydder litt i hyller og bokser, jeg har sett gjennom masse gamle bilder, og det er hyggelig.
Postet 05-03-23 kl 17:23 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar


Jeg har kost meg med å få til NYTimes-kryssordet raskere enn vanlig (og ignorerer at alle i kommentarfeltet klaget over hvor lett det var… ), pludre med sønner mens de har montert et garderobeskap for meg - nå ser jeg ishockey/masseslagsmål/kalldethvaduvil.

Er fryktelig slapp og har vært det noen dager, og er glad for myk sofa og lunt teppe.
Postet 05-03-23 kl 17:29 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Serafin sin avatar
Ganske rolig søndag her. Jeg har jobbet noen timer, vi har vært ute med hunden/isbjørnen og gått tur. Og jeg endte opp med å bli bitt av en hund som gikk forbi oss. Jeg er fortsatt litt i stuss om hva pokker som egentlig skjedde.

Det kom ei dame med flere små hunder i kobbel samlet, og jeg stoppet opp med Leo. Satt på huk, og holdt i selen hans, ettersom jeg merket at han gikk fra happy til å bli litt skeptisk. I det de passerte oss, så gjorde plutselig den ene hunden hennes utfall, og traff leggen min. Dama gikk videre, og jeg reiste meg og begynte å gå. Og kjente at ehm, den kloa til den hunden gjorde da jækla vondt? Og oppdaget at jeg var faktisk bitt?!
Og det var ikke Leo, for jeg satt sånn at han hadde ikke tilgang til yttersiden av leggen min.

Så ja. Nei.

Har finpusset oppgave nå, men må vel snart få i folk middag.
Postet 05-03-23 kl 17:33 av Serafin Serafin er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Digg søndag, først alpint, før "alle" våknet. Så hjem, før køen. Hjemme og så på tur i sola. Perfekt avslutning på fin helg.
Postet 05-03-23 kl 18:16 av annemede annemede er aktiv nå
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no