Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Onsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Onsdag

Postet 01-03-23 kl 06:44 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 11

Kommentarer

Gammel
Fintdethei! sin avatar
Mornings! Nydelig iskald morgen. Uheldigvis ingen fri på meg i dette fine været. Men jaja, det må jo klaffe med sol på flere dager i år.
Postet 01-03-23 kl 08:09 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen. Jeg skal en tur på jobb i dag, være med på et jobbintervju. Denne uka er litt oppstykket og delt, men, men.
Postet 01-03-23 kl 08:59 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Serafin sin avatar
Mornings. Jeg bestemte meg i går for at i dag skal jeg begynne på treningssenteret. Jeg angrer nå. Men, jeg skal sparke meg selv i ræva når jeg har levert Lillesøster. Jeg skulle egentlig begynne mandag, men så brukte vi lørdag og søndag på å hente en sofa, bære inn den, og flytte om på hele stua, så jeg innså at det var en dårlig ide, da jeg knapt greide røre meg på mandag.

Målet mitt er å dra dit, gå litt på mølla, om det blir bare 20 min, så er det helt greit. Prosjekt "begynn med trening på en sånn måte at du ikke er død etter en uke".
Og begrensningen blir vanskelig. Jeg er litt alt eller ingenting.
Postet 01-03-23 kl 09:02 av Serafin Serafin er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Fint vær ja. Har kommet meg på kontoret. Måtte ha 2 forsøk før jeg kom meg avgårde fordi jeg ikke husker alt. Antagelig fordi jeg husket solbrillene som jeg har savnet de siste dagene. Da glemte jeg noe annet.
Jaja, måtte ha 3 forsøk i går.
Postet 01-03-23 kl 09:16 av star star er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er på Trondheimskontoret i dag. Jeg ankom med nattoget i morges. Jeg sover vanligvis helt greit på nattoget, men det var ikke tilfelle i natt. Men jeg har "hvilt" helt greit gjennom natten. Nå har jeg et par heftige arbeidsdager foran meg, men det er spennende oppgaver med koselige folk.
Postet 01-03-23 kl 09:29 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God morgen fra kontoret. Har hatt noen nydelige vinterferiedager på fjellet, så nå er jeg klar for neste økt fram til påske.
Postet 01-03-23 kl 09:34 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg sitter på verkstedet, bilen trenger litt omsorg. Forskjellen nå er at jeg har såpass ny bil at jeg tar problemene før de oppstår. Føler meg boksen.

Venterommet er åpent opp mot guttastemningen der de jobber og jeg tror jeg får varige sjelsskader. Litt gøy at de hører på P7 Klem mens de hamrer løs på damer, regjering og «sunn» mat.
Postet 01-03-23 kl 09:57 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
God morgen

Sitter på kontoret. Skulle egentlig ha vært med på fysisk samling i hovedstaden, men både av hensyn til egen helse (jeg trenger å sove litt mer og bli frisk) - og andre (jeg har ikke lyst å smitte andre som har en hektisk hverdag), så er jeg med digitalt istedenfor.
Postet 01-03-23 kl 10:20 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God formiddag. Blideste yngstemann ser du når han øvelseskjører til skolen.

Lage presentasjon, gå tur, forberede til arrangement, bestille flybilletter. Dette er noe av det jeg bør få unna i dag.
Postet 01-03-23 kl 10:52 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
God morgen

Nydelig dag i dag også. På hjemmekontor nå, men må en tur på kontoret for å møte en ny, tidligere, kollega. Deretter vinterferie
Postet 01-03-23 kl 11:28 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Serie, fyr i peisen, appelsin, hundekos. Det er status her. 11-åringen er sjuk, så åleinedagen min gjekk litt åt skogen, men han søv enda så han merkast ikkje at er her.
Postet 01-03-23 kl 11:35 av Syrinx Syrinx er aktiv nå
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no