Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Fredag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Fredag

Postet 24-02-23 kl 07:26 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 22

Kommentarer

Gammel
Blondie sin avatar
Jeg er oppe for å jobbe med oppgave, kjæresten sover. Ute er det et komplott her som mange andre steder i morges, det har kommet ganske mye snø på den fine hagen min som var nesten helt bar i går. :sigh:
Postet 24-02-23 kl 09:27 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Jeg tror jeg balanserer på noe smalt.
Endelig snart helg da og så en uke uten visse typer bekymring.
Postet 24-02-23 kl 09:32 av star star er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Den er vel egentlig ikke god men jeg prøver å late som. Jobb her. Så en helg uten så mange planer. Er alene hjemme så hvis noen har forslag så hyl ut.
Postet 24-02-23 kl 09:38 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! I dag var senga så varm og god, så jeg er sent på vei til jobb.
Postet 24-02-23 kl 09:43 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen


Jeg måtte løse noen småkriser i morges så selv om jeg var tidlig oppe, så kom jeg sent på jobb.



Men, nå er jeg her og dagen kan komme i gang.
Postet 24-02-23 kl 09:47 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Her sitter jeg hjemme og ser ut på Winter Wonderland. Ei venninne annonserte så kjekt i går at nå var våren kommet og om bare et par uker nå kommer blomstene. Jeg flira og minnet på at det like gjerne kunne komme en meter snø som ble liggende til påske. Men det var jo mest for å erte. Jeg hadde ikke sett noen værmelding og ante ikke at det skulle gå troll i ord!

Helgen er uten andre planer enn litt baking og så jobbreise som begynner søndag kveld. En rolig helg er akkurat det jeg trenger nå, men først må jeg jobbe litt.
Postet 24-02-23 kl 09:50 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Litt tett i pappen så hjemmekontor med fyr i ovnen og kaffe på kanna. Har mye skrivearbeid jeg må komme ajour med så passer fint. Det mest plagsomme med denne forkjølelsen er egentlig forkjølelsesåret jeg har fått midt oppe i ganen.
Postet 24-02-23 kl 10:02 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
God formiddag.

Jeg har fått lov til å sitte hjemme og rette (vurdere tekster). Av alle idiotiske ting har vi OD i dag (hurra for å miste enda en skoledag etter at vi streika i 5,5 uker i høst, liksom), og jeg har fått disp til å ikke møte på jobb i perioden jeg har tilstedeværelse. Lettere å fokusere hjemme, mer ro rundt meg.

Vinterferie når jeg er gjennom bunkene!
Postet 24-02-23 kl 10:02 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God formiddag. Jeg sitter og skal skrive søknader for frivilligjobben, så derfor er jeg her.

To halvtimes økter fra om fem minutter, uten støy fra wifi. Belønning: gåtur i sola.
Postet 24-02-23 kl 10:22 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
En tur på jobb, men skal snart gå fordi eldstemann skal til kjeveortopeden. tar 1.5 time å kjøre en vei, ikke strålende føreforhold, vi få ta det med ro.

I kveld skal jeg på "klubb", det blir koselig
Postet 24-02-23 kl 10:44 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Startet med å jobbe hjemmefra, nå er jeg på vei til kontoret.

I går fant jeg snøklokker og det er kommet ørsmå grønne knopper på et par busker i borettslaget.
Postet 24-02-23 kl 11:14 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Hepp! Et utkast til intensjonsavtale skrevet, og sendt for kommentarer. Pausekaffe, og så en gåtur!
Postet 24-02-23 kl 11:57 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Kaija sin avatar
Nenne, den snøen er ikke her, så det så. Vilikkevilikke. Menjeg har funnet blåveis, det er gåsunger påtrærne og blomsterløkene spirer…

Skal på kjøretime, og i mitt overmot har jeg sagt jeg skal kjøre forbi minst to trailere. Angrer nå, for det er skummelt.
Postet 24-02-23 kl 13:25 av Kaija Kaija er ikke aktiv
Gammel
Har omsider sovet en hel natt; fryktelig lenge siden sist, så i dag er jeg uthvilt og i godt humør og ser lyst på det meste.

Nydelig vær i sør, ingen snø og jobbmiddag i kveld.
Postet 24-02-23 kl 13:36 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Nydelig vær i vest også, og jeg har nettopp spist nystekt surdeigsbrød med smør. Vi har blitt kjent med en brasiliansk student som elsker å bake, så vi får hjelp til brødene - heldigvis. De jeg baker er litt mer, eh, amatørmessige. Men, jeg lærer. Han har også satt deig til croissants, som skal bakes ut i morgen tidlig. Jeg har laget marshmallows for første gang, og er ikke helt vant til konditorfarge fra små glass, så jeg er delikat rød og lekker på opptil flere fingre.

Nå skal jeg ut og handle litt til vegansk sitronkake og brownies med marshmallows og karamellsaus, og jeg skal lage saus til kaffen, både mørk og hvit sjokolade. Altså, en dobbel latte med hvit sjokoladesaus og chilisaus er bare SÅ godt!
Postet 24-02-23 kl 13:59 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Høres fantastisk godt ut, Albertine!

Jeg har kastet inn håndkleet. Magen er ikke god. Enten det er reisemage eller reaksjon på malariatablettene. Så nå håper jeg at jeg kommer meg hjem uten uhell.
Postet 24-02-23 kl 14:38 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Årets karneval overstått. Like artig kvart år. Me har utrulig kreative elever, så det var ikkje lett å sitte i juryen i år. Me blei tilslutt enige og alle gjekk heim, glad og fornøgd. No er det ferie, men det blir nok både litt studier og jobb i kommande veke.
Postet 24-02-23 kl 15:41 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Pelen sin avatar
Gikk det greit, Blånn?
Postet 24-02-23 kl 16:27 av Pelen Pelen er aktiv nå
Gammel
Blånn sin avatar
Kom meg hjem.
Postet 24-02-23 kl 16:46 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
God bedring Blånn!
Postet 24-02-23 kl 17:51 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Hunden har øyreverk, eg har haudverk. Fyrst drog vi til veterinær, så heim og la oss på mørkt rom. Stusselige tider.
Postet 24-02-23 kl 18:30 av Syrinx Syrinx er aktiv nå
Gammel
Millen sin avatar
God bedring, Syrinx.
Postet 25-02-23 kl 00:48 av Millen Millen er aktiv nå
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no