Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndag

Postet 19-02-23 kl 07:25 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 7

Kommentarer

Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Nest siste dag i paradis. I morgen ettermiddag setter vi kursen hjemover.
Postet 19-02-23 kl 09:33 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Nyt siste dagen i varmen, Blånn!

Her jobber herr Ken Wood, med å produsere liflige fastelavnsboller. Grei kar.
Postet 19-02-23 kl 11:24 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Det er fastelavn!!! Ken Wood har vært i arbeid her også. Bolledeig til heving, rørt jordbær til tining, fløte klar for pisking om ei stund. Jeg elsker boller med krem.
Postet 19-02-23 kl 11:35 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Min skal også jobbe med det, Fintdethei.

Oppgave i dag også. Kanskje det som ikke ble besvart i går ser logisk ut i dag.
Postet 19-02-23 kl 11:37 av star star er ikke aktiv
Gammel
Barna er på vinterferie, så dropper å bake boller. Har invitert mamma på sushi i ettermiddag.
Postet 19-02-23 kl 14:34 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Nysnø og sol, blå himmel osv osv. Ungdommen syns véret er for fint til å sitje inne (kven er du, kor har har du gjort av ungen min?) så vi skal spasere ein tur. Det blir utan hund, for han er allerede på langtur med mannen.
Postet 19-02-23 kl 14:44 av Syrinx Syrinx er aktiv nå
Gammel
Skilpadda sin avatar
God søndag! Nydelig vær i Oslo denne helgen, men jeg holder meg veldig i ro med en lettforstuet ankel. Skal imidlertid på teater i ettermiddag, men jeg tror jeg skal klare å komme meg dit.
Postet 19-02-23 kl 15:30 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no