Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndag

Postet 12-02-23 kl 06:02 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 11

Kommentarer

Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Vi har vært oppe siden 5.30 og har akkurat kommet tilbake fra morgensafari. Vi fant ikke nesehorn, men nok et løvepar. Nå skal vi straks sette kursen tilbake til Nairobi. Gleder meg til kjøreturen gjennom Rift Valley.
Postet 12-02-23 kl 06:19 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Oppdatert 12-02-23 kl 06:55 av Blånn
Gammel
scilla sin avatar
Håper ikke jeg finner nesehorn heller på vei til jobb. I dag var det bratt å stå opp, gitt Jaja, det er bare å maxe kaffedosen så er vi vel gang.
Postet 12-02-23 kl 06:57 av scilla scilla er ikke aktiv
Gammel
God morgen fra en hotellseng i Østerrike. Hatt fantastiske dager her på alpint med kjæresten, magisk rett og slett! Hjem etter frokost.
Postet 12-02-23 kl 07:34 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
God morgen fra kafeen! Brødene er i ovnen og nå skal jeg over på kakene. Fin søndag til dere!
Postet 12-02-23 kl 07:36 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Trodde brått det var mandag da jeg våknet.
Oppgavejobbing i dag. Og da den obligatoriske. Irriterende nok dukket det opp en til i går kveld.
Postet 12-02-23 kl 10:05 av star star er aktiv nå
Gammel
Maverick sin avatar
God morgen! Jeg tok morsdagsansvar i går og kjøpte blomster fra barna til meg, og da ville syvåringen kjøpe kort og kaffekopp til meg, så da hjalp jeg henne med det.

Nå ligger jeg på sofaen og prokrastinerer jobb og skole. Kommer til å angre på det om noen timer. Beklager, fremtidige meg!
Postet 12-02-23 kl 11:34 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Litt hvile før besøk til mor. Håper å se mine egne barn der også, men får se om vi klarer å time det riktig.
Postet 12-02-23 kl 12:14 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Jeg har invitert til middag i dag, eldste til mannen med familie - det blir fullt rundt bordet, og jeg blir sikkert kvitt et kalkunbryst og to kilo mandelpoteter.

Ellers jakter jeg lamper og ser på gardiner og lurer veldig på hva som er best utvendig solskjerming - så det kommer nok noen tråder i forumet snart.
Postet 12-02-23 kl 13:41 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Eg har markert morsdagen med den kjekke aktiviteten rensing av sluk på badet. Kronglete å komme til pga badekar, så det var litt for lenge sidan sist.

Mannen skal lage middag og i går laga han kake som vi skal ha seinare i dag. Morsdagen kom igrunn beleilig, for eg har over gjennomsnittet behov for å bli pusla litt rundt for tida, og i dag får eg kos og stell.
Postet 12-02-23 kl 13:49 av Syrinx Syrinx er aktiv nå
Gammel
Maverick sin avatar
Sitat:
Unge, dumme Maverick: Nå ligger jeg på sofaen og prokrastinerer jobb og skole. Kommer til å angre på det om noen timer. Beklager, fremtidige meg!


NÅ har jeg i det minste jobbet en hel del. Og må fortsatt gjøre skoleoppgave. Om hun der oppe hadde skjerpet seg for fire timer siden hadde jeg helt sikkert vært godt i gang nå, men neeeeida.
Postet 12-02-23 kl 15:05 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
amo sin avatar
Rift Valley er spektakulær, apekattene langs veien og stoppet på toppen og kjøper brus.
Gratulerer alle mødre, jeg har hatt en herlig jentehelg i Stavanger med døtrer og jente barnebarnet. <3 Shopping, restauranter, starbucks og godt innhugg på visakortet til hu mor.
Postet 12-02-23 kl 15:07 av amo amo er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no