Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Fredag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Fredag

Postet 13-01-23 kl 07:46 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 18

Kommentarer

Gammel
Sissel sin avatar
God morgen fra hjemmekontoret. Satser på en rolig dag i dag. Ingen store planer for helga, bør gjøre litt i huset ser jeg.
Postet 13-01-23 kl 09:04 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
God morgen

Fredag! Det liker vi!
Her snør det ute. Så legger seg et fint tynt lag over den blanke isen slik at den blir enda blankere..
Postet 13-01-23 kl 09:18 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
God morgen!

Her var det opp midt på natta for å rekke tidlig fly. Nå maaaange timer å slå ihjel i loungen på Schipol.
Postet 13-01-23 kl 09:23 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Jeg er i Blodbanken og har gitt noen edle dråper. Noe 50-årskriser er ikke så verst. I ettermiddag og resten av helgen skal jeg kose meg med en av de andre 50-årskrisene. Jeg skal på tur til Norefjell og kickoff for jubileumsåret til korpset. Ingen spilling. Bare kos.
Postet 13-01-23 kl 09:26 av Blånn Blånn er aktiv nå
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg kom meg ut i regnet og sitter nå på kontoret. Ingen planer i helgen og det skal nytes.
Postet 13-01-23 kl 10:18 av Fersken Fersken er aktiv nå
Gammel
celebelen sin avatar
Jeg er hjemme med streikende kropp og en hjerne i sympatistreik. Skal logge på jobb etterhvert og sjekke at det ikke brenner noe sted, ellers blir det sofa, ulltøy, ullpledd og strikketøy mye av dagen.
Postet 13-01-23 kl 10:26 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Juhu!

Jeg er på kontoret og forbereder gjennomgang av året 2022 for mine 4 medarbeidere etter lunsj. To av de får en hyggelig overraskelse, for de vet ikke at de får bonus ennå.
Postet 13-01-23 kl 10:38 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
På kontoret, men huet har det ikke godt. Blir så sliten av at huet skal analysere absolutt alt.
Postet 13-01-23 kl 11:32 av star star er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Jeg har tiåring i dag!

Også verdt en fest med to barn på skolen og meg på jobb, i grunnen. Og så er det fredag etter en litt intens uke, det er også veldig bra. I ettermiddag blir det kake og kos!
Postet 13-01-23 kl 11:37 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Gratulerer med 10åring, Ingling.

Jeg er på plass på kontoret for andre gang i dag. Jeg ble oppringt av eldstemann som hadde falt på isen, slått hodet og var kvalm. Sikkert pådratt seg en liten hjernerystelse. Han er hentet, kjørt til besteforeldrene som skal holde et lite øye med han.
Postet 13-01-23 kl 11:46 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Svimmel fredag etter ei tøff veke. No er huset tomt nokre timar, det skal eg nyte til fulle.
Postet 13-01-23 kl 11:48 av Syrinx Syrinx er aktiv nå
Gammel
star sin avatar
Gratulerer med 10-åringen, ingling.
Postet 13-01-23 kl 11:58 av star star er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Ohh, fredag, endelig!! Den 13. da, men fredag er fredag! Har ryddet resten av julen bort fra kontorlokalene, det var litt godt. Hjemme forsvant den forrige helg. Dette er en helg uten særlige planer, takk og lov!
Postet 13-01-23 kl 13:18 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Jeg har fått stukket store nåler i kneet i dag i flere runder for å tømme det for væske og sette kortison. En del sårt og ømt etterpå,men definitivt bedre å gå på! Rolig dag i dag i sofaen, men etter 24 timer må jeg starte med trening er kravet fra legen.
Postet 13-01-23 kl 18:31 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Håper kneet blir bedre, Nenne

Gratulerer med 10-åringen, Ingling
Postet 13-01-23 kl 19:23 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Au, Nenne. De nålene er store ja. Gjorde det når jeg var 10 eller 11. Glad jeg ikke så størrelsen før etterpå.
God bedring!
Postet 13-01-23 kl 19:35 av star star er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Takk!
Postet 13-01-23 kl 19:44 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Kaija sin avatar
Auau, Nenne! God bedring.
Postet 14-01-23 kl 00:34 av Kaija Kaija er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no