Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Mandag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Mandag

Postet 09-01-23 kl 06:44 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 13

Kommentarer

Gammel
Fintdethei! sin avatar
Den eneste mandagen denne uken. Use it wisely.
Kaffe. Trøtt. Mørkt.
Postet 09-01-23 kl 07:40 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Is og vann = glatt! Heldigvis har noen slengt ut litt grus her og der, men var en spennende tur med vovsen i dag tidlig. Nå kan det bare regne enda mer slik at det blir helt bart. Hjemmekontor i dag.
Postet 09-01-23 kl 07:46 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Mandag, mørkt, vått, glatt...
Jeg valgte piggsko til jobb i dag, det var nok lurt. Noen steder har de vært flinke til å strø, andre steder not so much.
Postet 09-01-23 kl 07:46 av Mex Mex er aktiv nå
Gammel
Blondie sin avatar
Karakteroppgjør-uke, den starter med at jeg sitter på hjemmekontoret og sjekker fravær og innsats så langt. Jeg er egentlig sykemeldt i dag, men det tar ikke universet hensyn til.
Postet 09-01-23 kl 07:49 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er fysisk på kontoret i dag. Det var godt etter en del sykhus-styr med knerten i forrige uke. Det medførte at også at jeg måtte holde meg mer hjemme enn jeg ønsket, men han trenger fortsatt hjelp. Jeg fikk fra på kontoret i dag, og så har jeg hjemmekontor i morgen. Hvis regnet fortsetter, så er det snart bart i bakgården vår, og da kan knerten sendes på skolen med taxi.
Postet 09-01-23 kl 08:23 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Hondacrv sin avatar
Fruen skal på oslotur og no gruer eg meg til å kjøre ned veien for det er blank is ute, har eg registrert. Men det vil vel helst gå bra.
Postet 09-01-23 kl 08:36 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
God søvn er visst ekstrautstyr i livets overlevelsespakke og eg har tydeligvis gløymd å legge inn bestilling.

Jula er pakka ned, men ikkje pakka vekk. Kassene står på stovegulvet, alt for fulle sidan eg ikkje orka sortere eller pakke fornuftig. Vi manglar bodplass her i huset, så kassene har igrunn ikkje ein god plass å bu heller. Kanskje eg berre skal kjøpe fleire og bygge ein igloo på stova? Problem solved.

Eg orkar igrunn ikkje, men trur det er veldig bra for mi mentale helse at ei venninne plukkar meg opp om ein time for å ta meg med på kafé.
Postet 09-01-23 kl 09:24 av Syrinx Syrinx er aktiv nå
Gammel
Primrose sin avatar
Fysisk kontor i dag, veldig fint etter å ha vært snøfast forrige uke. Litt trøtt, men det går seg vel til nå som dagslyset har kommet.
Postet 09-01-23 kl 09:41 av Primrose Primrose er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Jeg er også på kontoret igjen, en uke siden sist. Det har regnet såpass mye at det var greit å gå til bussen i dag, all grusen fra de siste ukene har kommet til overflaten.
Postet 09-01-23 kl 10:24 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Vi rydda også bort jula i går, men heldigvis har vi kjøpt et lys som henger i stuevinduet hele året og som bare byttes med adventsstjerne til jul. Så det var ikke helt mørkt da jeg stod opp i dag heller.

Jeg håper egentlig at det skal regne mer. Det var fullt mulig å gå gjennom bakgården vår, men da jeg kom ut til veien, så var fortauet redusert til de 10 ytterste centimeterne. Nå har ikke jeg noen store kvaler med å gå i sykkelfeltet, men jeg regner meg selv som en oppegående trafikkant. Jeg håper at det skjer noe med der fortauet i løpet av dagen.

Knerten er stengt inne for tiden, for det er umulig å flytte han utendørs med rullestol. Og han får ikke gå med krykkene ute enda.
Postet 09-01-23 kl 10:32 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Stompa sin avatar
Tetminoppgjør her også denne uka, og jeg har starta dagen med nok en gang å oppdage noe å være RYSTET over i VIS. Bombe.
Postet 09-01-23 kl 10:34 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Jeg har fortsatt skikkelig vondt i kneet. I natt lå jeg våken lenge. Nå har naprapaten greid å trylle frem en avbestilt time hos en legespesialist i fysikalsk medisin fredag morgen, han har vanligvis tre måneders ventetid, så da håper jeg han finner ut hva som er problemet. Men akkurat nå føles det veldig langt frem til fredag.
Postet 09-01-23 kl 15:49 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Kaija sin avatar
Så vondt, Nenne. Og flott med naprapat med trylleevner i andres ventelister. Håper det ordner seg.

Her er jula nestenborte, og minidrivhuset har flyttet ut i stua igjen. Jeg surfer på mulige biler som kan passe til både bruk og lommebok. Innser at dette kan jeg lite om.
Postet 09-01-23 kl 16:04 av Kaija Kaija er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no