Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tirsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tirsdag

Postet 03-01-23 kl 05:41 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 22

Kommentarer

Gammel
tink sin avatar
God morgen! Har fått både frokost og kaffe, så nå kan resten av dagen bare komme. Fint vintervær her vest, det lyser jo litt opp.
Postet 03-01-23 kl 07:41 av tink tink er aktiv nå
Gammel
Sissel sin avatar
God morgen! På kontoret i dag. Her er det passe med folk heldigvis. Tirsdagen pleier det å være mye folk her, men, ikke så ille i dag m.a.o.

Irriterende omkjøring p.g.a. veldig langvarig veiarbeid. Tror det skal være her i et par år fremover.

Tungt å stå opp kl. 6 idag kjenner jeg, men, men.
Postet 03-01-23 kl 07:44 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
God morgen.
Første dag på jobb etter ferie. Zombietrøtt i dag kjenner jeg.
Postet 03-01-23 kl 07:50 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Morn, morn. Kaffe på plass. I dag skal jeg sammenligne tall, og fortsette på kursinnhold. Veldig stille på ordrefronten, men det pleier det jo også å være på denne tiden. Neste uke blir det salgsjobbing en stund igjen. :hverdagen i en småbedrift:
Postet 03-01-23 kl 07:51 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Sliter med å akseptere at jeg ikke bare kan sitte i godstolen min og strikke, lese og se dølle ting på tv. Denne uken blir hard.
Postet 03-01-23 kl 07:58 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Sitter på jobb og kjenner at jeg ikke orker en dag maken til den jeg hadde i går, men det er ikke som om jeg kan velge i dette yrket. Jaja, kun to dager på jobb denne uka, så er det pensum og oppgave på planen. Neste uke er det fire dager i Lillehammer, så jeg holder vel ut litt hurlumei i dag.
Postet 03-01-23 kl 08:09 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Morn herfra også. Har kjørt Herremannen og samboeren på flyplassen, og er på plass på jobb. Fikk som vanlig ikke sove i natt - det skjer alltid siste natt av ferier. Jaja; vet av erfaring at i dag kommer til å gå greit, og så er det viktigste at jeg kommer meg i seng i kveld, ellers blir morradagen grusom.
Postet 03-01-23 kl 08:20 av Stompa Stompa er aktiv nå
Gammel
star sin avatar
På kontoret.
Sliter skikkelig med søvnen og hvis det ikke snur i natt så må jeg gjøre skikkelig tiltak.
Postet 03-01-23 kl 08:33 av star star er aktiv nå
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn. For en gangs skyld kommer min ekstremvarme islandske kofte til nytte – UiO hevder de holder temperaturen på lesesalene på 19 grader, men jeg tror det er mindre.
Postet 03-01-23 kl 09:16 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har nesten ikke sovet i natt. Fitbiten min sier at jeg avsluttet søvnen kl 03.41, og det tror jeg på. Men jeg skjønner ikke hvorfor. Det er ikke tusen tanker som kverner (det pleier å være årsaken til mine søvnproblemer), men i natt var jeg bare rett og slett ikke trøtt. Jeg fikk lest masse da. Ikke så galt at det ikke var godt for noe.

Ellers fikk jeg avlyst dagens eneste møte, så jeg har en møtefri dag. Det er flere år siden sist det skjedde, og normalt sett har jeg møter gjennom nesten hele arbeidsdagen. Men nå skal jeg skrive et notat som jeg tror ingen kommer til å lese. Det er jo kjempegøy.
Postet 03-01-23 kl 09:21 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Serafin sin avatar
Alle ungene på skolen. Bare Storebror og Lillesøster her hjemme da, Bonusgutten til mor.
Samboeren innlagt på sykehuset i går, han tok blodprøver, og når det kom til tynnhet på blodet, så sprengte han test-maskinene, og det er fare for indre blødning, så han fikk iallfall en natt på sykehuset.
Tror ikke de har medisinert han enda, så usikker på om han kommer hjem i dag eller ikke.
Fin start på 2023.
Postet 03-01-23 kl 09:26 av Serafin Serafin er ikke aktiv
Gammel
Serafin håper det går bra med ham!

En til som sliter med søvn; slitt en måned nå; blir ikke bedre. Møtte bedriftssykepleier på vei inn til jobb og fikk snakket litt rundt det. Tror jeg må booke et par timer hos henne eller coach i byen og se om jeg kan finne ut av det, hvorfor det skjer. Hun sa det er ikke utenkelig at slike ting skjer med alt vi har hatt på jobb her i høst, men jeg vet ikke om det er det eller noe annet.
Postet 03-01-23 kl 09:29 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Jeg har sovet bedre enn på lenge i natt, men trenger nok flere sånne netter for å føle meg nær "opplagt". Tok to paracet før jeg la meg, det hjelper av og til, men kan jo ikke bli en vane.

Skal snakke med gyn om hormondoser i dag, kanskje gjøre justeringer.

Hoi, dette blir en lang uke!
Postet 03-01-23 kl 09:35 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Jeg stod på eksamen nr.2.
Fikk ikke laveste ståkarakter engang.
Postet 03-01-23 kl 10:08 av star star er aktiv nå
Gammel
Pamina sin avatar
Startet dagen med hjemmekontor, skal snart ut et ærend. Så er det jobb-jobb etter lunsj. Sover også dårlig natten etter ferieslutt, men begge unger er friske og på skolen, hunden er lufta og 2023 er i gang på ordentlig.
Postet 03-01-23 kl 10:19 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg er på jobb, uten at jeg egentlig orker det. Har mange jern i ilden, så det er bare å bite tenna sammen.
Postet 03-01-23 kl 10:59 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Vi har vært på Hundertwasser-museum i dag. Og jeg har hilst på gammel kompis som jeg ikke har sett på nesten tyve år. Han ser fremdeles ut som han er tolv år og er nå senior som lege på akutten her I morgen er planen glow worm caves før vi setter kursen mot Hawkes Bay.
Postet 03-01-23 kl 11:01 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Tallulah sin avatar
Grattis, star!
Postet 03-01-23 kl 11:10 av Tallulah Tallulah er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
God bedring til samboeren, Serafin. Håper at alt går bra.
Og gratulerer så mye med bestått eksamen, Star!

Litt treig start her i dag. Hjernen føles fortsatt litt sirup etter ferien.
Postet 03-01-23 kl 11:29 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Fortsatt kraftig forkjøla så godt jeg likevel har fri.
Postet 03-01-23 kl 11:49 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Slår til med ein heidundrande haudverk i dag, men etter to paracet og nokre timar på sofaen så skal eg få til litt julenedrydding.
Postet 03-01-23 kl 11:53 av Syrinx Syrinx er aktiv nå
Gammel
løve70 sin avatar
Hardt å starte opp igjen etter ferien, var skikkelig trøtt i dag. Passet fint med hjemmekontor da jeg hadde en legetime. Mye rot med reiseplaner (jobb) fremover. Slike ting stresser meg, så håper vi får en ordning snart.
Postet 03-01-23 kl 14:17 av løve70 løve70 er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no