Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Årets aller første dag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Årets aller første dag

Postet 01-01-23 kl 00:01 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 15

Kommentarer

Gammel
Millen sin avatar
Godt nytt år alle sammen!
Postet 01-01-23 kl 00:32 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Godt nytt år!! Roleg kveld her, har sett Mamma Mia (tradisjon) og Troll. I morgon skal vi på bålpannekos hos venner hvis véret blir som annonsert, meldingane seier sol.
Postet 01-01-23 kl 00:43 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Rolig kveld her og, og vi har også sett Troll.
Postet 01-01-23 kl 00:58 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Bobbelur sin avatar
Titter innom for å ønske dere alle godt nyttår!

Sitter på jobb med dårlig kaffe, er sulten, trøtt men glad for at jeg har en så trivelig gjeng på vakt sammen med meg. Og det har vært en rolig feiring, siden jeg også hadde seinvakt i går og startet på jobb klokken syv i dag.

Ha en god første januardag!
Postet 01-01-23 kl 08:05 av Bobbelur Bobbelur er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Morn, godt nyttår.

Kvelden i går ble perfekt; meget rolig hjemmekveld for meg, men samtidig fikk ungdommene i huset god mat og bra fest etterpå. Eneste strek i regninga er at de spiste opp middagsrestene da de kom hjem i natt, så nå har vi ikke middag i morra.

I dag skal jula ut, og jeg gleder meg like vilt som jeg gleda meg til å pynte til jul for vel ei uke siden!
Postet 01-01-23 kl 09:06 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
Godt nyttår!

Var en rolig kveld i går. God middag, litt vin og snop og så halvsov vi oss gjennom en serie

Arvingen var på fest - tror hun ble sen...

Lite planer i dag. Skal på trening og sikkert en tur i stallen. Fin start på året
Postet 01-01-23 kl 09:20 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Primrose sin avatar
Godt nyttår! Nok en rolig feiring med Troll kan rapporteres. I dag skal vi på middagsbesøk. Håper det ikke er så glatt å kjøre.
Postet 01-01-23 kl 09:33 av Primrose Primrose er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen og godt nytt år! Jeg våknet av at ytterdøra slo igjen og eldste forsvant tilbake til studier. Uten klem til meg. jeg hadde satt på feil vekkerklokke. Snufs.
Postet 01-01-23 kl 10:09 av Blånn Blånn er aktiv nå
Gammel
Dali sin avatar
Morn og godt nyttår fra ridehallen. Har vekket trøtt ig fersk 17-åring med kake i dag. Resten av dagen blir det vel tur og middagsrester og sofa tenker jeg.
Postet 01-01-23 kl 11:53 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Godt nyttår!

Vi hadde rolig dag med obligatorisk brettspill i flere runder. Obligatorisk i den forstand at alle forventer det.
I dag forflytter vi oss hjem. Unga ble overrasket, men de trodde jeg også har fri morgen. Jeg overrasket over at de har fri.
Postet 01-01-23 kl 12:21 av star star er aktiv nå
Gammel
Fersken sin avatar
Har hostet opp lungene mine i natt.

Kvelden i går ble fin og rolig, vi koste oss sammen med spill og film.
Postet 01-01-23 kl 12:42 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Godt nyttår! Vi sitter på toget hjem fra Bergen i fantastisk vintervær. Vakkert!
Postet 01-01-23 kl 13:06 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Vi var hjemme med unger og svigers i går, men det ble seint. Brettspillrundene dro ut, jeg var vel i seng halv fire. Det blir litt bratt med jobb i morgen.
Postet 01-01-23 kl 13:07 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Her sover ungdommene fortsatt, mens jeg er nesten ferdig med å rydde vekk jula. Må bytte de siste to gardinene og få treet i eska, pluss huske på å pakke ned julestrømpen som fortsatt er på rommet til Herremannen. Etter det er det bare igjen å få alt i kjelleren, og det venter jeg med til jeg får assistanse.
Postet 01-01-23 kl 13:36 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Vi er hjemme igjen. Mye mer trafikk andre veien.
Nå skal jeg pakke bort jula.
Postet 01-01-23 kl 15:52 av star star er aktiv nå
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no