Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Torsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Torsdag

Postet 15-12-22 kl 06:23 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 15

Kommentarer

Gammel
tink sin avatar
God morgen, har drukket kaffe og sendt to barn avgårde til skolen. Nå skal jeg rydde kjøkken og gjøre meg klar for nok en julelunsj.
Postet 15-12-22 kl 08:07 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
God morgen.
Så kjekt med julelunsj tink.
Jeg er på kontoret. Litt sliten i kroppen, og prøver å få unna litt jobb her før hele dagen i morgen går med til et prosjektrådsmøte.
Postet 15-12-22 kl 08:08 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Pakket inn i flere lag ull og klar for arbeidsdagen. I dag kommer mellomste hjem på juleferie og flokken er samlet.
Postet 15-12-22 kl 08:20 av Blånn Blånn er aktiv nå
Gammel
Flere lag ull her også, enda jeg sitter hjemme. To rørleggere er i bygget for å fikse fjernvarmen; håper de får det til før 12; jeg vil på julegrøt på jobb da.

Hatt elektriker her i dag tidlig for å henge opp lampe. Det ble veldig fint. Nydelig vær ute, men kaldt.
Postet 15-12-22 kl 08:24 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Her har det kome meir snø. Mykje.

Det er ein puslespeldag der eg skulle vore fleire stader samstundes, så må berre starte på ein ende og prøve få det til å gå opp best mogleg.
Postet 15-12-22 kl 08:25 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Godmorgen

Koronaformen er stigende og i dag har jeg definert meg som frisk nok til å jobbe hjemmefra. Så jeg sitter her med noen lag med ull og skal prøve å få bomullshodet til å fungere. Heldigvis jobbet jeg litt de dagene jeg har levert egenmelding for. Så jeg kan med noenlunde god samvittighet ta det litt rolig med jobb i dag.

Litt lei meg for at jeg måtte melde meg av julefest på jobben. Men jeg innser at jeg hører hjemme i en sofa og ikke på fest i kveld. Det kommer flere juler.
Postet 15-12-22 kl 08:26 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
God morgen.
Her har jeg nybakt 14 åring i dag, skjønner ikke hvor årene blir av.

Jeg sitter å venter på at eksamen skal bli tilgjengelig, 6 timers hjemmeeksamen, har ikke hatt det før så vet ikke helt hva som venter meg.
Postet 15-12-22 kl 08:41 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Gratulerer med 14-åringen, Frøy.

Jeg har nedtelling til ferie. Tror det skal bli bra.
Skal til frisøren i kveld. Føler det delvis er unødvendig egentlig. Mulig fordi det gikk 2 år mellom forrige gang og nå har det bare gått 8 mnd.
Postet 15-12-22 kl 08:50 av star star er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Ingen planer i dag, bare pusle og pjuske meg i form. Sitter i tre lag ull og skuler på vedlageret utenfor. Håper det blir litt lavere temperaturer snart, minus fjorten her nå.

Hurra for nyslått 14-åring!
Postet 15-12-22 kl 08:53 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Vi er fremme på new zealand. Turen gikk over all forventning egentlig og nå er vi på plass. Skal straks legge meg i horisontalen for første gang siden natt til tirsdag. Har hatt grillet lam og et par vinglass hos venner nå og slokner straks. Deilig!
Postet 15-12-22 kl 08:57 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
God morgen

Godt å høre at dere kom dere vel fram vixen. Kos dere!

Første møtet snart overstått. Så blir det å kle seg for kulden og gå en tur med hunden. Møter hele ettermiddagen, så tar noen timer på dagen til tur og trening
Postet 15-12-22 kl 09:14 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Malama sin avatar
God morgen. Med iskalde tær etter kjøreturen til jobb sitter jeg på kontoret og lurer på om jeg skal lage meg en kopp kakao. Dagen er innholdsrik og travel, mye å gjøre på jobb, kom litt sent, som vanlig skulle jeg sagt, men litt ekstra grunnet 20 cm snø i natt. Mannen har vært ute og måket i et par timer, så jeg skal ikke klage.

Men må hjem litt tidlig, to unger må være levert i kirken innen 1650 før resten av familien skal være på plass en time senere. Kulturskolens julekonsert.


Jeg føler ellers jeg bare sitter og venter. Venter på norges banks rentemøte. Om en uke slår forrige renteøkning inn på lånet, så da bare veeenter jeg på å få vite den neste...
Postet 15-12-22 kl 09:16 av Malama Malama er ikke aktiv
Gammel
Godt dere er vel fremme, Vixen, gleder meg til oppdateringer!

Rørleggerne fant ut av feilen, så antar jeg har det varmt når jeg kommer hjem fra jobb.
Postet 15-12-22 kl 11:38 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Iiiik halvgått tid på eksamen, vet ikke om jeg kommer i mål, men får gjøre mitt beste.
Postet 15-12-22 kl 12:15 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Nyt ferien, vixen!

Lykke til med eksamen, Frøy.

Jeg skal ha fri i morgen og sitter egentlig og teller ned til helg. Det er litt dumt, for jeg har nok å gjøre og mye som burde være ferdig før jul, men har null konsentrasjon og ingen motivasjon. Jeg vil ha juleferie!
Postet 15-12-22 kl 12:16 av Nenne Nenne er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no