Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tirsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tirsdag

Postet 18-10-22 kl 07:02 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 9

Kommentarer

Gammel
celebelen sin avatar
På kontoret etter en tur i regnet, men heldigvis med ny regnjakke. Og kaffen var klar da jeg kom, det er alltid deilig.
Postet 18-10-22 kl 09:06 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Fredelig stund på hjemmekontoret. Ungen som akkuat hadde bursdag mangler plutselig både vintersko og ny jakke. Heldigvis er det foreløpig mildt, så vi rekker å ta en runde på loftet før vi løper ut og kjøper noe nytt.
Postet 18-10-22 kl 09:17 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg er ikke helt i form, men er nå på jobb. I går var det så kaldt her at jeg frøs til jeg la meg, i dag har jeg på ullgenser. I dag er det varmt.
Postet 18-10-22 kl 09:20 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Starter dagen på hjemmekontor jeg også, skal levere sykkel til dekkskift om noen timer. På lørdag var det nattefrost og glatt, og i dag sludder det, så det er vel på tide.
Postet 18-10-22 kl 09:22 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Også på hjemmekontor i dag. En litt blæh dag egentlig. Mye å tenke på på privaten for tiden.
Postet 18-10-22 kl 09:24 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Uff, Sissel. Sender deg en styrkeklem.
Postet 18-10-22 kl 09:30 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
På plass på kontoret, hadde jeg aldri trodd med tanke på hvor pjusk jeg var i går kveld.
I dag kjenner jeg at det er godt guttungen liker å kjøre bil, han har to timer på sykehuset i dag en til medisinering kl 0815 og en til MR kl 16. Han skal på jobb innimellom der da og det er vel ca 3 mil hver vei. Men han klager ikke heldigvis.
Postet 18-10-22 kl 09:35 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God morgen!

Jeg sitter på hotellkontor, i påvente av adresse for første av totalt fire møter. Jeg skal leke selger i dag, og det er noe jeg IKKE er komfortabel med. Men må man så må man.
Postet 18-10-22 kl 09:42 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
På kontoret. Starta hjemme for å forsikre meg at ungen kom seg ut døra og i tide.
Bilen ble skodd i går så nå mangler vi bare en vinterjakke til en unge.
Postet 18-10-22 kl 10:18 av star star er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no