Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Mandag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Mandag

Postet 26-09-22 kl 07:51 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 17

Kommentarer

Gammel
løve70 sin avatar
God morgen

Ny uke, nye muligheter. Masse jeg må få gjort i dag, vet ikke hvor jeg skal begynne, så nå prokrastinerer jeg litt på nettet i stedet.........
Postet 26-09-22 kl 08:20 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
God morgen ja! Kom på jeg har lange teamsmøter i dag og i morgen, og de tar jeg mye bedre hjemmefra der jeg kan bruke høyttaler og ikke headset.
Mørkt er det også om morgenen nå.
Postet 26-09-22 kl 08:38 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Siste skvett av kaffe og så suse på jobb, hektisk uke med to utenlandsturer, heldigvis er en privat i slutten av uken.
Og vekke den streikerammede vgs eleven som ikke begynner før 11 på skolen. Siden det ikke er slutt på streiken så komner han ikke til å hatt undervisning i de fleste fagene før i desember! Snart høstferie og så tre uker utplassering.
Postet 26-09-22 kl 08:47 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
God morgen!

På plass på jobb - når det ikke er blant oppgavene å få guttene opp om morgenen, så kan jeg dra hur tidlig som helst. Hadde jeg bare kunnet gå hjem litt tidligere også.. kanskje jeg får mulighet til det i morgen.
Postet 26-09-22 kl 08:57 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Blæh! Jeg har sovet skikkelig dårlig i natt. Det er en ny vane jeg har lagt meg til ... å ikke få sove skikkelig natt til mandag. Denne gangen er jeg ikke stressa for hva uka skal bringe, men har altså sovet dårlig allikevel.

Vel, vel. Jeg har hatt perioder i livet hvor 4 timers søvn var å regne som en god natt. Jeg får trøste meg med at det ikke er sånn lenger.


Martis: Det er jo skikkelig kritisk. Kommer bedrifter til å tørre å ta inn lærlinger som ikke har fått undervisning?
Postet 26-09-22 kl 09:06 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
God morgen. På jobb, men potte tett forkjølet.
En del viktige saker som må ordnes i dag, så det passer dårlig å bli syk nå.

Kan det ikke snart bli en slutt på denne lærerstreiken nå? Det er jo bare tapere her.
Postet 26-09-22 kl 09:27 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God morgen. På jobb med godt nytt om stadig mer friskmelding og mindre grad av sykmelding.

Tjorven, det er irriterende å ikke få sove. Det er kun en mager trøst at det kunne vært værre.
Postet 26-09-22 kl 10:16 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
På kontoret og er enda ikke skikkelig våken.

Har hilst på ny kollega, gratulert jubilant med rund dag og skal nå skrive reiseregning.
Postet 26-09-22 kl 10:22 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Jeg arrangerer oppsamlingsheat for elever som ikke har hatt nasjonal prøve og sitter og hører på en klokke som tikker ekstremt høyt.

Veldig kos å være i klasserom med elever da.
Postet 26-09-22 kl 10:27 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Det er fryktelig irriterende og fortvilende å sove dårlig. Tjorven.
God bedring, Mex!

Så bra at det går framover, tink!
Postet 26-09-22 kl 10:28 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Dagen startet 6.30 med meldinger om syke ansatte + en workshop som ble glemt under planlegging fredag. Ser ut som vi klarte å lande det.
Postet 26-09-22 kl 10:29 av Blånn Blånn er aktiv nå
Gammel
star sin avatar
Starta hjemme for å være sikker på at guttungen kom seg opp.
Ble møtt av "kjeft" da jeg kom på kontoret så har lyst å pakke ned å dra hjem igjen. Har ikke glasskule og personen selv fanget ikke opp det jeg fikk "kjeft" for da jeg spurte om noe manglet.
Postet 26-09-22 kl 10:42 av star star er ikke aktiv
Gammel
Karamell sin avatar
Jeg har startet fridagen med webinar om hjemmekontor. Så da blir det noe avspasering i morgen, gitt. På hjemmekontoret. En ung mann er på skolen og en ungdom sover, da skolen starter kl 14 i dag. Sånn går no dagan.
Postet 26-09-22 kl 11:15 av Karamell Karamell er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Ja, ungdommen er sovende, ja. Ingen undervisning så lenge streiken pågår. Jaja, blir nok folk av dem lell.
Postet 26-09-22 kl 11:21 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Ja, jeg tror det Tjorven. Min er «heldig», han mister norsk, gym, samf.fag og ett elektrofag. Bedriftene har hatt denne utfordringen en stund pga covid og elever som fikk lite praktisk erfaring pga hjemmeskole. Jeg skulle dog ønsket full skole for han, om han velger å ta påbygg senere så er dette hullet kjipt å ta igjen.
Postet 26-09-22 kl 11:47 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Uff, det er kjedelig, Martis.

Jeg håper det blir noe skole før høstferien som det bare er to uker til.
Nå har jeg bedt 15-åringen lage middag, og 10-åringen finne en venn.
Postet 26-09-22 kl 13:36 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
oslo78 sin avatar
Jeg har fått delvis dispensasjon fra streiken og skal jobbe en time tre dager i uka. Er full av energi etter dagens time! Så godt å se dem igjen.
Postet 26-09-22 kl 14:33 av oslo78 oslo78 er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no