Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Onsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Onsdag

Postet 14-09-22 kl 07:09 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 12

Kommentarer

Gammel
Eia sin avatar


Rapportering, lønn, rapportering 2, produksjon, etc. etc.

Litt kaffe først, da.
Postet 14-09-22 kl 08:58 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
God morgen

På plass på fjernkontoret. Masse å gjøre, og vet ikke helt hvor jeg skal starte.
Postet 14-09-22 kl 09:11 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Ja, nei.... på kontoret.
Postet 14-09-22 kl 09:15 av star star er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God morgen! Skal ha viktig møte på jobb og forsøke å finne ut hvordan vi skal overleve enorme strømkostnader. Da er det litt moralsk oppbyggelig å telle pengene som kom inn i løpet av sommeren...
Postet 14-09-22 kl 09:26 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn. Masse å gjøre her også.
Postet 14-09-22 kl 10:52 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har vært påtatt entusiastisk både i går og i dag, nå er lufta i ferd med å gå ut av ballongen. Da passer det fint at jeg om bare et par timer kan tillate meg å synke ned i introvert oppgaveskriving uten å ta hensyn til noen andre. Mulig jeg bare skal klappe litt nå og da på bikkja.
Postet 14-09-22 kl 11:45 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Onsdag, gode greier. Dagens dødsårsak ble oppklart før klokken 9, og datatrøbbelet mitt er løst, så heretter blir det bare plankekjøring.

I dag har jeg bestilt middag av streikerammet sønn (15), så er spent på hva han finner på
Postet 14-09-22 kl 12:47 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
God formiddag!
Fikk startet dagen med en god treningsøkt. Nå er det jobb, jobb og atter jobb i noen timer fremover. Viktig kundemøte (Teams) om ikke så lenge.

Deretter skal ettermiddagen/kvelden tilbringes i stallen. Sprangtrening i dag (arvingen heldigvis ikke meg ), da blir det sent før vi kommer hjem.
Postet 14-09-22 kl 13:22 av løve70 løve70 er aktiv nå
Gammel
Sissel sin avatar
Hump day i en veldig travel uke. Er vikar for en kollega som er i Tyrkia, og har nesten ikke fått sett på egne ting denne uka, så nå må det prioriteres.
Postet 14-09-22 kl 13:45 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Nok en kjip streikedag er over. Jeg hater dette! Vil bare gjøre jobben min! Og for hver dag som går vet jeg at arbeidsmengden når vi er ferdige å streike blir verre og verre.
Postet 14-09-22 kl 17:06 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Satt meg ned en liten stund før jeg skal kjøre eldste. Fikk mld av min mor i formiddag om at dersom jeg ønsket å se mannen hennes i live burde jeg komme. Han har vært på sykehjem siden mai/juni. Sendte bare en mld til min leder og dro i fullt verneutstyr. Rakk frem, kan nok ta et par dager sa sykepleieren. Drar snart tilbake tenker jeg. Rart og fint å sitte hos ham der han lå nokså fredelig.
Postet 14-09-22 kl 18:28 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
@millact
Postet 15-09-22 kl 01:27 av Millen Millen er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no