Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Fredag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Fredag

Postet 09-09-22 kl 06:40 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 16

Kommentarer

Gammel
Fintdethei! sin avatar
Fredag? På ekte? Ikke tulle engang? Ohoi, det skal bli nødvendig.
Postet 09-09-22 kl 07:52 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Jeg har fri halve dagen i dag. Eksperimenterer med både skravletime og fysio etterpå. Så frynsete som jeg er nå så er jeg litt spent.
Postet 09-09-22 kl 08:07 av star star er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Ekte fredag. Full dag på jobb her og kulturnatt på byen i kveld. Åhoi!

på star, håper det går veien.
Postet 09-09-22 kl 08:28 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Migrenedag nummer tre, i dag tester jeg ny anfallsmedisin. Jeg er møkklei og skikkelig frynsete og griner bare noen snakker til meg. Da er det sykt praktisk at jeg har en jobb hvor jeg skal håndtere masse mennesker. :himler:

Jaja. Det er jo helg på sitt vis.
Postet 09-09-22 kl 08:34 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Stor klem til alle slitne, og en ekstra til star og Blondie.

Det er litt hårda bud her også. Jeg er sliten etter en lang uke, og derfor lite effektiv, men har samtidig veldig mye som burde bli ferdig i dag hvis jeg skal unngå helgearbeid. Så...
Postet 09-09-22 kl 08:40 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Fredag, og straks klar for hyttetur. Må bare få unna litt jobb først..
Postet 09-09-22 kl 08:41 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Sender litt pjusk både til Star og Blondie.
Lykke til og god bedring!
Postet 09-09-22 kl 08:42 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Mannen min reiser til England i formiddag. Egentlig skulle det være en fotballtur, men de er veldig usikre på hva som skjer. Reise gjør de, og så tar de det som kommer.

Det betyr at jeg er alene med ungene i helgen. Men det er ikke noe man tenker over lenger.

Min plan for helgen er å binge "the crown".
Postet 09-09-22 kl 08:59 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Datteren min er i England og hun opplever det som ganske surrealistisk. (og spennende, ser jeg for meg).
Postet 09-09-22 kl 09:03 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Det må være spesielt og interessant å være i Storbritannia denne helgen ja.
Postet 09-09-22 kl 09:07 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
gajamor sin avatar
Fikk sms kl 03 i natt fra sykehuset med automatisk påminnelse om time på mandag for føflekkfjerning på ene ungen. Vanligvis sovner jeg lett igjen, men i natt ble det litt stress siden jeg plutselig kom på at vi ikke har bil den dagen timen er. Får satse på at det går greit å ta buss, eller drosje hvis det blir for vondt. Er ca en times reise, med tre bussbytter...
Postet 09-09-22 kl 09:07 av gajamor gajamor er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Prima skal dra til Edinburgh for å studere i morgen ( ), og der skal dronningen ligge på lit de parade i flere dager før hun flyttes til London (med tog!), viser det seg, så det kommer nok til å være litt merkelig stemning der.
Postet 09-09-22 kl 09:35 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Blondie. Håper medisinen funker.

Det er helt tilfeldig at jeg har både skravletime og fysio i dag og at formen er dårlig. Så spent på om jeg setter om steinhard maske eller ei.
Postet 09-09-22 kl 10:15 av star star er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg er litt bedre og har på mirakuløst vis klart å gjennomføre de fleste av arbeidsoppgavene mine. Nå venter sofafredag. :svisj:
Postet 09-09-22 kl 12:34 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Jeg skal ut med noen venninner i kveld og spise middag. Sitter og teller på knappene på om jeg skal kjøre eller drikke vin. Blir så dårlig dagen etter, kun etter et par-tre glass vin. Skikkelig irriterende.
Postet 09-09-22 kl 12:53 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
I dag har mannen og jeg vært sammen i 22 år, så da passet det fint at jeg hadde kjøpt digg fredagstapas fra Kajsas (lokal matpusher med ekstremt digg mat). Jeg hadde bestilt maten før jeg husket at vi hadde jubileum.

Jeg har vært på boligmesse og sett på ildsteder og kjøkken og bad og trapper og hvitevarer og det var skikkelig gøy. Og etterpå traff jeg en skikkelig god venn fra langt, langt tilbake i tid (det var sånn jeg husket jubileet til mannen og jeg, fordi han spurte hvor lenge vi hadde vært sammen) og det var virkelig helt superhyggelig.
Postet 09-09-22 kl 17:50 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no