Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Lørdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Lørdag

Postet 03-09-22 kl 07:43 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 14

Kommentarer

Gammel
vixen sin avatar
Sola skinner og det er høstdrag i lufta selv om det er meldt ganske varmt utpå dagen. Mannen har dratt i første pulje og jeg og junior pakker sekk og tar på oss turklær. Sauesanking på gang. Kommer til å bli knallfint i fjellet i dag.
Postet 03-09-22 kl 09:11 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Knallsol her også. Det blir nok en fjelltur utpå dagen, men først et par ærender (ref.: hva bruker man lørdagene til, tråden). Men aller først kaffe.
Postet 03-09-22 kl 09:36 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Et barn er på hyttetur på fjellet. Det andre skal jobbe. Jeg skal kose meg hos frisør og rydde etterpå.
Postet 03-09-22 kl 09:38 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Det må ryddes og leses.
Postet 03-09-22 kl 10:29 av star star er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
God formiddag. Fint løpevær i Oslo i dag, men litt varmere enn det jeg synes er perfekt.
Postet 03-09-22 kl 10:31 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Mannen våknet med kink i nakken, så her går det i kaffe og massasje.

Jeg skal også til frisør i dag, det gjør jeg ellers aldri om lørdagen. Vi skal i 50-års dag i kveld, så sånn sett passer det greit. Selv om vi begge egentlig ville vært på fjellet i det flotte været.
Postet 03-09-22 kl 10:49 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Kaffe inntatt. Nå skal jeg se om jeg finner meg noen truser; tok med for få ...
Postet 03-09-22 kl 10:54 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn. På vei til søppelfyllinga med siste rest før huset vårt er tømt og vaskerne kommer til uka. Kjøpte oss nytt hus i går, så nå er det snart bare å senke skuldrene fram til vi tar over der på nyåret.
Postet 03-09-22 kl 10:56 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Har bakt horn som snart går i ovnen og jordbærsyltetøy på gong. Grei start på helga det. Håpar å få gått ein tur i løpet av dagen, må berre sjå korleis formen er til minste trollet. Mellomste har besøk av ei, og det kjem vist ei til, dei skal på sup tur høyrer eg.
Postet 03-09-22 kl 11:01 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Vi får levert litt ved i dag. Ellers ingen planer.
Postet 03-09-22 kl 11:15 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Dårlig natt, så jeg er litt i ørska. Prøver å få gjort litt på masteroppgaven, men det går tregt. Jeg trøster meg med at litt alltid er bedre enn ingenting.

Jeg må handle bursdagsgave til min mor i dag, like utfordrende hver gang. Tror jeg er på jakt etter en litt varm innejakke, så hun slipper å bekymre seg så for strømprisen og vedrasjonering.
Postet 03-09-22 kl 11:24 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Jeg sov til 10.00 i dag!

Klesvask og apotek på planen i dag. Ellers er dagen til fri avbenyttelse.
Postet 03-09-22 kl 13:25 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Litt hangover etter 15-årsdag med 11 tenåringer i går , men fikk støvsuget og ymse før jeg rasket sammen noe bagasje, nå på flyplassen og på vei til Basel på kongress. Første gang på reise alene på nesten 3 år, føles litt tomt Har bok og et nøste kasjmir, så det ordner seg nok.
Postet 03-09-22 kl 13:34 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Det ble en effektiv morgen likevel, nå har vi bestilt utebod til hagen. Vi måtte rive alt pga drenering, det er litt upraktisk å ikke ha noe sted å putte alt som hører til sånt. Gleder meg til levering om 2-3 uker.
Postet 03-09-22 kl 14:20 av Blondie Blondie er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no