Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Mandag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Mandag

Postet 08-08-22 kl 07:42 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 17

Kommentarer

Gammel
Blå sin avatar
God morgen

Jeg utfordrer trangen til å gå i opptråkkede spor og prøver en ny plass i det aktivitetsbaserte. Enn så lenge sitter det bare folk her som jeg ikke arbeider med, så det er i hvert fall ganske rolig. Og de jeg kjenner sitter ikke langt unna, så jeg kan gå bort og prate om jeg vil.
Postet 08-08-22 kl 09:04 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Kjenner jeg blir stresset på dine vegne Blå. De rasles med sablene vedr. free seating her også, for oss som har fått innvilget delvis hjemmekontor, men enn så lenge så får vi ha plassene våre, selv om vi bare er her et par dager i uka.
Postet 08-08-22 kl 09:08 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Spennende, Blå!

Jeg sitter på hjemmekontoret, siden vi har en sykehusavtale senere i dag og jeg innså at det ble for mye komplisert logistikk ellers. I ettermiddag skal jeg etter planen reise på en liten jobbreise med medbrakt telt og sovepose. Jeg har valgt selv å gjøre det sånn, altså. Spent på om jeg klarer å gjennomføre...
Postet 08-08-22 kl 09:18 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Vi flytter kontoret om noen uker, og det er (heldigvis) ikke aktuelt med annet enn faste plasser.

Heilo: jeg heier på telt og sovepose!
Postet 08-08-22 kl 09:33 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Her er det heldigvis ikke aktuelt med noe annet enn faste plasser. Til det gjør vi alt for mye forskjellig.

Da er ferien slutt.
Postet 08-08-22 kl 09:54 av star star er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Jobbreise med telt og sovepose? Du er tøff!
Mannen og de har sånn aktivitetsbasert plassering (ABS) og han er veldig fornøyd med det.
Vi har cellekontorer, med 1-3 stk pr kontor.
Klar for ny uke. Håper at denne uka går fort!
Postet 08-08-22 kl 09:59 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Høres grusomt ut å ikke ha fast kontorplass. For meg hadde det vært grunn til å bytte jobb.

I dag er det meldt oppholdsvær. Det blir i så fall eneste dag med opphold fram til søndag, så jeg skal snart flytte salongbordet ut og prøve å pusse det ned, så jeg kan prøve å lysne det litt med hvitolje. Det er olja eik, og er blitt veldig mørkt.
Postet 08-08-22 kl 10:41 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Ferien er over; jeg er på jobb og jobber meg gjennom mailer. Ute er det nydelig vær.
Postet 08-08-22 kl 11:47 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har fremdeles ferie, begynner ikke før torsdag. Som vanlig lider jeg av «må få gjort alt mulig før oppstart»-syndromet. Planen for dagen er hagearbeid.
Postet 08-08-22 kl 12:12 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
4 uker ferie med stort sett regn er over. Nå skinner solen. Jaja, bedre sent enn aldri. Grubler fælt på om jeg skal gå på treningstimen jeg har meldt meg på i ettermiddag, eller heller gå fjelltrapper i kveld i stedet. Heller mot det siste.., dersom det fortsatt er opplett.
Har svart på noen Mail i dag, endret passord og spist lunsj. Er det forventet mer av meg i dag, tro?
Postet 08-08-22 kl 12:45 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er på jobb, og i motsetning til i forrige uke så er det en god del folk her i dag. Det er skikkelig koselig å se alle igjen. Men jeg kjenner at jeg er veldig spent på hvor overarbeidet jeg blir denne høsten. Jeg frykter at det kan bli ganske ille.
Postet 08-08-22 kl 12:45 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg har siste ferieuke og denne uken er det faktisk planer i kalenderen. Korpset har noen spilleoppdrag og da må det øves litt i forkant.
Postet 08-08-22 kl 14:24 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Jobb på andre uken her, foreløpig på hjemmekontor mens midlertidige lokaler klargjøres. Passer i grunnen greit med både form og barn som har fri fortsatt. Fått unna noe forefallende og hatt et møte, så har i hvert fall gjort noe i dag.
Postet 08-08-22 kl 14:51 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Jeg har nå vært lengre tilbake på kontoret enn jeg var borte på ferie, så nå er det snart på tide med litt fri igjen - skal ta fri for Øyafestivalen fra onsdag til fredag, så dette blir en kort uke! En hel del flere kolleger tilbake i dag, så det er hyggelig. Vi planlegger kontorplassrokkeringer og nyansettelser; spennende ting for arbeidshverdagen!
Postet 08-08-22 kl 15:30 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Jeg hadde siste feriedag på fredag. I dag har jeg læreravspesering, skal jobbe torsdag og fredag er planen.
Postet 08-08-22 kl 15:33 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Jobbstart her også, men med det finværet som er meldt rister jeg ut de siste avspaseringstimene av sekjen og tar fri torsdag og fredag, så kort uke her også.
Postet 09-08-22 kl 01:27 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
God ide, Nenne! Kanskje jeg skal gjøre det samme.
Postet 09-08-22 kl 08:56 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no