Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Mandag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Mandag

Postet 18-07-22 kl 09:21 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 22

Kommentarer

Gammel
star sin avatar
Har savna en ting på denne togturen og det er et pledd. Trodde ikke det skulle være så kaldt altså.
Bare 30 min igjen. Da skal vi finne frokost før vi tar båten.
Postet 18-07-22 kl 09:24 av star star er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
God morgen.
På vei til sommerferie i nord, Star?

Jeg er tilbake på kontoret, etter bare 2 uker ferie. Litt hardt og brutalt, men det går seg vel til.
Postet 18-07-22 kl 09:29 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Mex: Er dere ikke pålagt 3 ukers sammenhengende ferie? Det er de superstrenge på hos oss. De eneste som slipper unna er nyutdannede som ikke har opptjent feriepenger enda.
Postet 18-07-22 kl 09:31 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Mex sin avatar
Nei, de er ikke så strenge på det her faktisk.
Jeg hadde en uke ferie i mai, og så skal jeg ha noen dager i forbindelse med overtagelse av hytta i august/september.

Det er flere kolleger som har hatt korte sommerferier tidligere, flere driver med jakt og skal ha 1-2 uker i jakta.
Postet 18-07-22 kl 09:38 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Det er vi, Mex.
Postet 18-07-22 kl 09:45 av star star er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
God ferie, Star! Jeg skal ha 4 uker, men sa på forhånd at dersom det har regnet i 3 uker, og varselet for den fjerde uken ser dårlig ut, da tar jeg bare 3, og sparer den siste til plutselige soldager utover høsten.
Uke nr 2 fortsetter slik uke 1 har vært. Grått og vått, men med utsikter til sol i morgen..., vi kjører sørover om et par dager, det blir fint med en avveksling.
Postet 18-07-22 kl 10:00 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
God ferie Star!

Jeg starter på uke 2 i dag. Få planer, men må i alle fall hente noen nøkler i byen i dag.
Postet 18-07-22 kl 10:15 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God ferie, Star!

Vi har hatt en uke i skogen, på den lille husmannsplassen vår. Litt punktert for meg, dog, for det siste døgnet har vært preget at magekrampe, diare og feber. Bedre nå, da, så det var nok bare en "farang".

Yngste reiser sørover med faren sin i dag. Eldste er hjemme, mens mannen skal på jobb i nærheten. Jeg reiser hjem i ettermiddag med bussen, for elbilen ble slått ut av lynnedslag i nærheten for noen dager siden. Vi venter i spenning på diagnosen ...
Postet 18-07-22 kl 10:27 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
God morgen!
Jeg er tilbake på jobb etter tre uker riktig god ferie med barna. Nå har jeg gitt bort barna og allerede bakset med en invaderende eks, så er litt oppgitt og lei meg. Men etter noen timer prostataprøver, så blir det nok bedre
Postet 18-07-22 kl 11:31 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Huff, Appelsin. Han eksen din er kjip altså.
Postet 18-07-22 kl 11:42 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
God formiddag. Jeg er den eneste som er oppe, som vanlig. Vi skal ha middagsgjester i dag, så jeg har preppa litt. Nå skal jeg av gårde på PT-time. Første på fire uker pga ferie, men jeg har trent godt på egen hånd, så det går nok greit.
Postet 18-07-22 kl 12:18 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Takker!
Kommet oss på båten. Vi gynger alle 3 etter togturen så håper vi er i vater når vi kommer fram.

God bedring Eia!
Appelsin.
Postet 18-07-22 kl 12:23 av star star er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Ta og skjær litt i han eksen din, Appelsin...

Sånn, nå er 3 netter på hotell i "syden" bestilt. En liten getaway blir bra! Vekke fjortisen straks, kanskje.
Postet 18-07-22 kl 12:27 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Jeg blir helt kokko av å ikke vite hva som skjer med SAS. Skal man glede seg til 30° og sol eller stålsette seg til 14° og regn?
Postet 18-07-22 kl 12:38 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Utrolig kjipt at den streiken fremdeles kjører, og at været bare ikke kan skjerpe seg et par og åtte hakk. Er takknemlig for at jeg fikk en så fin ferie, men synes det er leit at så mange andre har fått forstyrret/ødelagt/druknet i sin.
Postet 18-07-22 kl 12:48 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er full av sympati med de som får ferien sin kansellert, og er samtidig helt på flygernes side i arbeidskonflikten.
Postet 18-07-22 kl 12:58 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Appelsin:

Rolig dag her, var på jentetur i helgen og det var veldig koselig , nå er det 4 uker ferie med 2-åringen, tror ikke det blir rolig.
Postet 18-07-22 kl 13:01 av Chablis Chablis er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Mannen stikker fra Nordmøre idag til Østlandet på sydentur med gutta. Her har vi i juli bare fyrt i peisen liksom. De kommer ikke hjem på en og en halv uke så da er jeg forhåpentligvis i full fyr igjen. I natt rundt klokka tre så kjente jeg at magen plutselig ble bedre og at formen snudde. Fullstendig skjelven og sliten nå,men har spist en skive og drukket en boks med cola. Mål om store ting som dusj idag.
Postet 18-07-22 kl 13:10 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Jeg er også på flygernes side, bare så det er sagt :nikke:

God bedring, vixen!
Postet 18-07-22 kl 13:17 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Håper formen nå kommer seg, Vixen.

Har dere nå fått barnet, Chablis, så koselig! Håper ferien blir bra.
Postet 18-07-22 kl 14:17 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Jeg henger på hjemmekontoret stadig vekk! Men jeg jobber litt korte dager nå resten av juli, det er ganske deilig. Og så er det bare to uker igjen til ferie!
Postet 18-07-22 kl 14:25 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Nu jæklar! Et par solstråler har klart å skremme seg frem, og temperaturen har steget til 16 grader!!!!
Postet 18-07-22 kl 16:55 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no