Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Lørdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Lørdag

Postet 16-07-22 kl 08:16 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 7

Kommentarer

Gammel
star sin avatar
Vært oppe mange timer allerede.
Må på en butikkrunde og så må det pakkes.
Postet 16-07-22 kl 11:59 av star star er ikke aktiv
Gammel
Vi kom hjem midnatt, så her går ting sakte. Skal beise en blomsterkasse og handle mat og vaske klær.
Postet 16-07-22 kl 13:07 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Ta livet med ro og har få planer. Må vel en tur på matbutikk så vi har middag de to neste dagene før vi drar til mamma.
Postet 16-07-22 kl 13:47 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Er så værsyk at jeg holder på å klikke.. I dag har de meldt opplett hele dage for første gang på lenge. Vel, det var bare løgn.
Postet 16-07-22 kl 14:12 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Jeg gikk rimelig langt hjemmefra i veldig optimistisk antrekk og det straffet seg.
:våt:

Vi har litt sånn kjede-oss-dag. Minsten har bakt muffins og jeg har kjøpt blomster til trøst når barna drar til pappaen i morgen.
Postet 16-07-22 kl 15:55 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Glemte 2 av tingene jeg skulle ha på senteret. De tingene jeg absolutt skulle ha.
Jaja, vi rekker det på mandag mellom transport etappene.
Postet 16-07-22 kl 16:21 av star star er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Endte med å dra 14-åringen med til sentrum for å leke turister. Vi koste oss vi. Nå sitter jeg under teppet og har fått frost i meg. Hurra for juli 2022!
Postet 16-07-22 kl 20:05 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no