Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Mandag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Mandag

Postet 11-07-22 kl 11:28 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 10

Kommentarer

Gammel
star sin avatar
På kontoret. Vi er 10 stk faktisk.
Postet 11-07-22 kl 11:53 av star star er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg prøver å motivere meg til å rydde ferdig på det siste soverommet så jeg kan sette opp lister der. Det er det siste jeg har å gjøre, så det er jo idiotisk å ikke bare få det gjort, men jeg er så leeeeeiii!
Postet 11-07-22 kl 11:55 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
him sin avatar
På kontoret. Vi er 5 (innkludert meg). Og gyyyysla kaldt :brrr:
Postet 11-07-22 kl 11:56 av him him er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Jeg er på min andre ferieuke og som alle de andre dagene i ferien min så regner det. Men er oppi tosifret antall grader da.... Steike altså. Junior har blitt frisk igjen og snufser bare litt. Det er altså bare tilfeldig at vi oppdaget at dette var korona. Kunne lik gjerne ikke testet for han har bare vært litt småsnufs og en dag med pittelitt feber der han såvidt kom oppi 38. Jeg går og venter selv og kjenner etter symptomer. Synes det er pussig om jeg skal ha det i hus to ganger uten å få det selv. Men time will show. Jeg må komme igang med trening igjen for nå kjenner jeg det i ryggen og jeg skal male ferdig gangen nede. Hurra for en ferie altså
Postet 11-07-22 kl 12:16 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Jeg har begynt på tredje ferieuke. Sitter på tog med AC, ute er det 30 grader, og sol.
Postet 11-07-22 kl 12:54 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Inne i siste jobbuke før F. Lurer på om jeg kan skrive overtidstimer for det hjernen min jobba med i natt. Våknet flere ganger av jobbrelaterte tanker og ideer. Noen av de var faktisk ikke helt på bærtur heller.
Postet 11-07-22 kl 13:04 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
På jobb, jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke bare tok ferie denne uka også.
Postet 11-07-22 kl 13:49 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Jeg er på en øy i nærheten av Bolærne utenfor Tønsberg/Nøtterøy. Loff med banan er spist og jammen kom det noen og solgte is. Alle gutta er nå i shorts. Undrenes tid er ikke forbi. Hyggelig at alle tre ble med til hytta, for det er en veldig enkel sommerhytte.
Postet 11-07-22 kl 17:02 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Det er litt begrenset med hva vi kan finne på av aktiviteter når bagasjen mangler.
Postet 11-07-22 kl 19:30 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Men den kom! Og nå har jeg vært ute og spist i kjole.
Postet 11-07-22 kl 22:11 av Nenne Nenne er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no