Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Fredag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Fredag

Postet 08-07-22 kl 09:08 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 13

Kommentarer

Gammel
star sin avatar
Joggeturen i går kveld gjorde vondt verre for psyken gitt.
Jaja, snart helg.
Postet 08-07-22 kl 09:30 av star star er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Jeg har hatt ribbe kinesisk style i ovnen i natt så lukter det godt. Søstersen med fam kommer på steam buns i dag. Jeg har fyrt i ovnen og drukket kaffe. Sommer på nordmøre. Jeg har ferie denne uka og neste. Det er faen meg ti grader og regn hver dag i ferien min. Så jeg har kjøpt maling og startet oppussing av ganger. Det som gjorde meg glad er melding fra en venninne om at vi får låne huset til naboen deres gratis en uke når vi lander i Auckland. Det er helt fabelaktig! Vi har nå iallefall ti gratis overnattinger på turen og det utgjør ganske mye.
Postet 08-07-22 kl 10:01 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Wow! Så heldige da, vixen!

Jeg har akkurat fått hjelp av en kollega til å løse et problem, som jeg var redd måtte vente til i august, så nå har jeg fått unna en viktig oppgave og klokka er bare litt over ni.

Nå har jeg ca. fire timer igjen til jeg skal være vekk fra PC-en i en måned. Det blir fint!
Postet 08-07-22 kl 10:10 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Vaskemaskinen vår lager rare lyder og trommel er ekstra løs, men kundeservice hos merket mener at det ser da normalt ut på bilder vi har sendt og vil ikke sende tekniker/reparatør. Maskinen er 3,5 år gammel bare.
Postet 08-07-22 kl 10:12 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Bare timer unna F her også, og en viktig oppgave er unnagjort. Ingen store planer de neste ukene, men vi må nok ta bilen og jakte plussgrader og opplett…., ellers kommer det til å gå på stumpene løs.
Postet 08-07-22 kl 10:14 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Trolig siste dag på cup i dag og siste dag som håndballmamma. Kjenner det er vemodig. Plan for dagen er å tusle litt i Haga før vi drar på kamp.
Postet 08-07-22 kl 11:35 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Stille og rolig på kontoret, veldig spent om jeg får underlagene jeg skal jobbe med to dager til uken eller ikke. Ikke vist seg å være så til å stole på denne leverandøren dessverre. Da blir det potensielt veldig stille i neste uke og desto mer stress i august.
Postet 08-07-22 kl 12:47 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Ferdig trent og snart klar for festival, gleder meg.
Datt på løpetur igår men ser heldigvis ikke så galt ut idag.
God helg.
Postet 08-07-22 kl 13:26 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Ikke ferie, men i dag har jeg kombinert å høre på opptak fra en interessant jobbpresentasjon med å rydde i skap. Det var en god kombo!

Straks lufting av hund og så må jeg manne meg opp til en runde i butikker. Yay!
Postet 08-07-22 kl 13:57 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn fra tusenfryd. Mann og hund holder stand på Ekeberg mens resten av oss fant bussen hit. Ungene nyhet bassengtid og plussgrader før vi skal vestover til en uke med non stop regn.
Postet 08-07-22 kl 14:19 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Jeg har det SÅ bra på jobb fortiden, selvom arbeidspresset enda er skyhøyt og utfordringene står i kø så har jeg virkelig funnet MIN gjeng. Frysen er full av is, vi spille høy musikk innimellom og er bare gode med hverandre, i tillegg til at vi får jobben gjort. La oss håpe det fortsetter slik inn i en travel høst.
Postet 08-07-22 kl 17:06 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
F! To uker.
Postet 08-07-22 kl 19:05 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Da røk gutta ut i 1/8-finalen. Partille er over og min karrierer som håndballmamma er slutt. Vemodig!
Postet 08-07-22 kl 22:29 av Blånn Blånn er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no