Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Onsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Onsdag

Postet 06-07-22 kl 09:31 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 12

Kommentarer

Gammel
Nenne sin avatar
God morgen!
Postet 06-07-22 kl 09:47 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
På kontoret. Jeg har jobben litt oppi halsen for tiden så ser virkelig fram mot f om halvannen uke.
Postet 06-07-22 kl 10:08 av star star er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn fra kontoret. Siste dag før f, i morgen vender vi nesa mot hovedstaden og Tusenfryd. I kveld blir det en tur med ungene på VG-lista i øsende regn.
Postet 06-07-22 kl 10:12 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Nedtelling til f her også, bare to dager igjen. Stillere og stillere på kontoret, feriestemningen er i ferd med å bre seg.
Postet 06-07-22 kl 10:22 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Sitter og ser på drittværet ute. Øs pøs regn og kuling nordavind..
Postet 06-07-22 kl 12:09 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God formiddag fra Sverige! Jeg er hus- og hundepasser i Mölndal, og heiagjeng på Partille-cup. Så langt har de spilt to kamper, og vunnet begge. Så får vi se om de spiller like bra i det regnskyllet som er meldt i kveld ... :utecup:

Har hatt to fine dager med venninna mi også. Hun reiste i 60-årslag i Karlstad i dag, og kommer tilbake i morgen. Så får vi to dager til sammen før hjemreise. Så mye tid sammen - alene - har vi ikke hatt siden 1997! Og det er så fint (og sårt, siden hennes mann døde i januar)!
Postet 06-07-22 kl 12:24 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Her bedriver vi ketchup-syndromet og går fra null beboere til over 100 på én dag.
Postet 06-07-22 kl 13:19 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Jeg er også på Partille. Og har sett gutta tape kamp nr. 2. Flere av gutta kom for sent til oppmøte og hoppet over frokosten. 17-åringer med eget ansvar for første gang. Nå spiser eldste, mannen og jeg italiensk is i sola. Ny kamp om under en time. Eldste er med for å sove med gutta, de trengte en over 18. Mellomste koser seg hjemme alene.
Postet 06-07-22 kl 13:42 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Kanskje vi ses i dag, Blånn? Vi er på Kviberg i ettermiddag, første kamp 17.35.
Postet 06-07-22 kl 14:36 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Våre spilte på Heden. Tapte 22-6 i siste kamp. Jei.
Postet 06-07-22 kl 15:29 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
@Blånn: Jaja, sånn går det noen ganger. Våre er sisteårs i sin klasse, så de er nok bedre rustet enn en del i sin klasse. Og bedre kontrollert i sin fritid. Håper de har hatt det fint utenomsportslig, da.
Postet 06-07-22 kl 16:02 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Ohoi, Pappalille! Action! Lykke til!

Jeg sitter på hyttekontoret og ser på uværet som kommer inn fra havet. Og prøver å manne meg opp til en løpetur, huttetu!
Postet 06-07-22 kl 16:44 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no