Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tirsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tirsdag

Postet 10-05-22 kl 10:09 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 8

Kommentarer

Gammel
star sin avatar
Prøver meg på full dag. Kom hvertfall til rett tid.
Hadde planer om joggetur i går, men det utgikk med høye knalltøft. Får prøve i dag hvis ikke himmelen åpner seg.
Postet 10-05-22 kl 10:14 av star star er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
På plass på kontoret, tror ikke det blir full dag.
Postet 10-05-22 kl 10:17 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Hjemme med noen som har vondt magen. Bruker tiden til strikking og husarbeid.
Postet 10-05-22 kl 10:18 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg er på hjemmekontor frem til lunsj. Det er egentlig bare et jålete ord for rydder-og-fikser-som-en-gal-før-visning.
Postet 10-05-22 kl 10:29 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Hjemmekontor her også i dag. Møter så langt kalenderen min viser. Da er det like greit å sitte på hjemmekontoret, siden alle er på Teams.
Postet 10-05-22 kl 10:32 av Fersken Fersken er aktiv nå
Gammel
Sissel sin avatar
Hjemmekontor som vanlig her også. Her fikk vi mail før helga vedr. fremtiden og hjemmekontor. Vi kan søke om 1-3 dager hjemmekontor fremover. Det vil også si free seating de dagene vi skal være på kontoret. Det er jeg ikke spesielt glad i, men kommer til å søke om 3 dager inntil videre, så får vi se hva som skjer etterhvert. Avtalen kan endres eller sies opp med en måneds varsel. Greit å ha fått en avklaring på hva som skjer fremover ihvertfall.
Postet 10-05-22 kl 10:50 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Hjemmekontor i dag med HR-forum på teams, og en 11-åring som hadde oppkast og feber i går.
Postet 10-05-22 kl 11:53 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
God bedring til 11-åringen, Mex.

Det blåser visst litt. Godt vi gjorde dugnaden i går. På den andre siden så ser det nå kanskje ikke ut som vi har gjort noe.
Postet 10-05-22 kl 14:18 av star star er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no