Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Mandag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Mandag

Postet 02-05-22 kl 07:53 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 21

Kommentarer

Gammel
Blondie sin avatar
Morn! Jeg sitter på en pinnestol i det ene hjørnet av stua mens jeg nipper til kaffen. Jeg skal stikke av mens snekkere legger gulv her, like greit å slippe å leve i dette. Det tar cirka ti minutter før jeg går helt i frø av slikt kaos.
Postet 02-05-22 kl 08:01 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
2 av 3 oppe. Siste drøyer til siste sekund.
Angstnivået er litt høyere i dag enn i helga, men håper det synker kjapt når jeg bare kommer meg på jobb.
Postet 02-05-22 kl 08:36 av star star er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
God morgen

På kontoret. Altfor mye å gjøre, altfor lite motivasjon til å gjøre det. Jeg vil egentlig bare få hytte jeg nå.
Postet 02-05-22 kl 08:40 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
him sin avatar
Morgen!
Postet 02-05-22 kl 08:43 av him him er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
God morgen fra toppen av et sykehus! Jeg har vært innlagt sammen med barnet som ble operert i går kveld. Det ser heldigvis ut til å gå veldig fint, så vi får nok dra hjem i dag. Her har det vært høyt servicenivå, men mye lyd og forstyrrelser, så blir godt å dra hjem.

Star, håper dagen blir bedre!
Postet 02-05-22 kl 08:48 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er på kontoret, og kjenner at jeg er litt overveldet. Jeg er vant til å ha mye å gjøre, men de to neste månedene hadde jeg opprinnelig en arbeidsbelastning på 130-140 % ... og så fikk jeg enda et prosjekt i fanget (veldig stolt over å bli tildelt oppgaven, men .... ). Dette går jo ikke, og det skjønner jeg også. Men hvordan jeg skal løse det er for meg en gåte.

Jeg priser meg lykkelig over en oppegående mann og store unger som klarer seg uten en mamma som er annet et fysisk tilstede en stund. (Og gudene skal vite at jeg har VELDIG gode kort på hånden ved den nært forestående lønnssamtalen.)
Postet 02-05-22 kl 09:25 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Jeg har endelig et kontor å sitte på, og her ser det ut til å begynne å gå seg til. Det er fortsatt svært få beboere (i dag tømmes mottaket helt), men vi vet at det kan snu på femøringen så vi benytter muligheten til å få på plass rutiner, ROS-analyser, skrive arbeidsbeskrivelsene til stillingene våre Sånt småtteri. Dagene går uhorvelig raskt, alt er litt kaos hele tiden, og jeg stortrives.
Postet 02-05-22 kl 09:33 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Morgen
Nok en natt uten særlig søvn.
Crp på 140, penicillin og snart time hos legen håper jeg.
Postet 02-05-22 kl 09:34 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
God morgen, har for en gangs skyld sovet godt. Ikke så veldig mange timer, men godt i de timene jeg sov, og det er ikke alltid.

Litt blåmandag her i bygda. Bor rett overfor den blokka som brant i helga hvis dere har fått med dere det. Ca. 40 mennesker har mistet hjemmet sitt. Heldigvis ingen som ble skadet eller døde, men tragisk likevel selvfølgelig.
Postet 02-05-22 kl 09:42 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
God bedring til sjuke folk og unger.

Jeg er i Sør-Spania, og her er det altså så nydelig vær. Det er så deilig å være her igjen!
Postet 02-05-22 kl 09:45 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
God bedring til de syke!

Jeg kaster meg inn sammen med Tjorven og Mex i vi som har ALT for mye å gjøre gjengen.

Denne uken kommer til å bli et rent helvete på jobb og jeg har ikke kontroll.
Postet 02-05-22 kl 09:57 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg er på jobb, etter å ha sykla veldig forsiktig i nysludd. Tok ikke sjansen på bil med sommerdekk. Håper YR har rett i varselet for resten av dagen, for jeg trenger å bruke bilen en tur seinere i dag for å handle maling.

Driver med oppussing hjemme, og det er skikkelig utrivelig. Ble bedre i går, for da kom noen og henta de gamle sofaene. Jeg har bare en enkel lenestol å sitte i til den nye kommer i slutten av måneden, men det er helt greit, og trumfes av at jeg har mye bedre armslag i stua når jeg skal male og legge nytt gulv.
Postet 02-05-22 kl 10:02 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! I dag har vi 24 elever på skolen. Og har sendt 33 på leirskole. De resterende elevene feirer Eid.
Postet 02-05-22 kl 10:13 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Blånn: Knerten var tydelig på at det kom til å bli ganske lite folk på skolen i dag, og kveldens sjakkurs (i skolens regi) var avlyst siden alle 4 instruktørene skulle feire Eid.

Så knerten har lovet å lage middagen i dag, slik at mor kan både jobbe lenge og få trent litt. Herlighet så deilig det er å ha store unger.
Postet 02-05-22 kl 13:19 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Hjalp veldig at det bare var 1 person på jobb når jeg kom. Da fikk jeg gjort det jeg skulle uten å få spm om hva jeg drev på med.
Postet 02-05-22 kl 13:29 av star star er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Jeg er på jobb for første gang på over en uke, etter avspasering og konfirmasjonsforberedelser. Konfirmasjonen i helgen gikk veldig bra, inkl. utmerket meteorologisk samarbeid
Postet 02-05-22 kl 13:31 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Det er skogbrann i Halden, og det er hyttefeltet "vårt" (min mors hytte, men allikevel...)
Postet 02-05-22 kl 15:32 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Da har visst moren din hytte i nærheten av vår hytte, Pappalille. Det er litt skummelt, synes jeg. (Mannen måtte umiddelbart inn og sjekke forsikringa vår. :skrekk: )
Postet 02-05-22 kl 16:45 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Jeg trodde det var lørdag i morgen. Dette kan bli en lang uke ...
Postet 02-05-22 kl 17:52 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Auda, annemede.
Postet 02-05-22 kl 20:44 av star star er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Tjorven: Det ser heldigvis ut til å gå bra. =)
Postet 02-05-22 kl 21:31 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no